کد خبر : 1589639 | 17 بهمن 1397 ساعت 12:45 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از جام ملت ها؛ 5 بازی 5 گل

اولین هفته بازی های لیگ برتر بعد از جام ملت ها تا به این جای کار کم گل بوده است. 3 بازی با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافته است و تنها دو بازی گل داشته است.

بعد از جام ملت ها؛ 5 بازی 5 گل

به گزارش "ورزش سه"، با 5 گلی که در دو بازی به ثمر رسید معدل یک گل در هر بازی به ثبت رسید. ماشین سازی با یک گل از سد استقلال خوزستان در اهواز عبور کرد و مصاف تیم های سپیدرود رشت و سایپا هم 4 گل داشت که سهم هر تیم دو گل بود.

 

تفکر دفاعی و نتیجه هنوز غالب بر تیم ها است و هنوز هم برای خیلی از مدیران عامل باشگاه ها و حتی طرفداران آنها نتیجه مهم تر از بازی زیبا است و شاید به همین دلیل است که مربیان ما ابتدا به نباختن فکر می کنند و بعد بردن!البته از بازی های هفته شانزدهم دیدار استقلال با پیکان و پرسپولیس با پدیده مانده است اما این دو بازی هم هر قدر گل داشته باشد نمی تواند چندان میانگین گل زده در هر بازی را بالا ببرد.

 

در حالی در اولین هفته بعد از جام ملت ها شاهد بازی های کم گلی هستیم که در جام ملت ها بیشتر تیم ها ارایه گر بازی های تهاجمی بودند و تعداد بازی های پر گل کم نبود که در برخی از این بازی ها تیم پیروز ایران بود. ایران به یمن 5 گل زد. به چین 3 گل و حتی تیم ملی در مسابقه ای که باخت و از دور بازی ها کنار رفت در مرحله نیمه نهایی و در بازی با ژاپن سه گل خورد.

دیدگاه‌ها