کد خبر : 1589668 | 17 بهمن 1397 ساعت 14:25 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیمانی با رئال نداریم

واکنش رئیس بارسلونا به احتمال جذب ایسکو

ایسکو، ستاره رئال مادرید که پس از آمدن سولاری جایگاه خود در رئال را از دست داده، احتمالا فصل بعد هم اگر سولاری مربی رئال باشد، این تیم را ترک خواهد کرد.

واکنش رئیس بارسلونا به احتمال جذب ایسکو

به گزارش "ورزش سه"، ایسکو که در زمان لوپتگی بازیکن ثابت رئال بود و در اکثر بازی ها نیز از مهره های موثر رئال محسوب می شد، با اخراج این مربی و آمدن سولاری به نیمکت ذخیره ها تبعید شده است. او پس از چند بازی غیبت، در دقیقه 86 بازی اخیر مقابل آلاوس وارد میدان شد و روی گل سوم رئال تاثیر مستقیم داشت.

بسیاری معتقدند که او فصل بعد راهی یکی از تیم های سیتی یا یوونتوس خواهد شد مگر اینکه سرمربی فصل بعد رئال کسی غیر از سولاری باشد. بارسا نیز دو سال پیش قصد جذب ایسکو را داشت اما با تمدید قرارداد این بازیکن در هدف خود ناکام ماند. 

 

گویا آبی اناری ها هنوز هم علاقه خود به ایسکو را حفظ کرده اند. بارتومئو، رئیس بارسا در مصاحبه با کادنا گفت:« اگر کادر فنی جذب بازیکنی را از ما طلب کند، حتما برای آن اقدام خواهیم کرد. مهم نیست این بازیکن از رئال هم باشد چون پیمانی مبنی بر عدم جذب بازیکن بین ما و باشگاه رئال وجود ندارد اما تاکنون چنین قضیه ای مطرح نشده است. طبعا هر باشگاهی برای تقویت خود هر کاری انجام می دهد. ایسکو؟ کادر فنی جذب او را تقاضا نکرده اما اگر چنین اتفاقی رخ دهد، قطعا ابتدا با سران رئال وارد مذاکره خواهیم شد.»

 

علاقه به بازیکنان رئال:« در رئال بازیکنان بزرگ زیادی هستند. راموس یکی از آنهاست که مورد احترام همگانی قرار دارد و با بسیاری از بازیکنان ما نیز رابطه فوق العاده ای دارد.»

 

آنتی مادریدیستا:« خیر؛ من ضد رئال نیستم؛ بلکه فقط خیلی خیلی هوادار بارسا هستم. علاقه به بارسا در خانواده ما سابقه طولانی دارد.»

 

مسی در ال کلاسیکو:« در این مورد فقط و فقط والورده تصمیم گیرنده است. اگر مربی صلاح بداند، مسی بازی خواهد کرد. ما هیچ فشاری روی مسی و والورده وارد نخواهیم کرد. در این زمینه اطلاعات زیادی ندارم و نمی دانم او فردا بازی می کند یا خیر.»

 

دمبله:« امیدوارم او با ما ادامه دهد. عثمان استعداد بزرگی در خود دارد. هر بار که در میدان است، همه را شگفت زده می کند. برخی مواقع شده است که ساعت 1.30 صبح با او صحبت کرده ام. او انگیزه بالایی برای درخشش دارد و وارد قلب هواداران شده است.»

 

 

 

دیدگاه‌ها