کد خبر : 1589669 | 17 بهمن 1397 ساعت 14:37 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

دیده بوسی مربیان لیگ بعد از پنجاه روز(عکس)

از دو روز پیش دور برگشت بازی های لیگ برتر آغاز شد و مربیان حاضر روی نیمکت های مختلف لیگ برتری عرصه رقابت را یک بار دیگر باز کردند.

به گزارش "ورزش سه"، از دو روز پیش دور برگشت بازی های لیگ هجدهم آغاز شد . بازی هایی که به دلیل حضور تیم ملی در جام ملت های آسیا با تعطیلی پنجاه روزه مواجه شده بود. بدین ترتیب در روزهای دوشنبه و سه شنبه 10 تیم لیگ برتری رقابت ها را آغاز کردند و از جالب ترین نکات مربوط به این اتفاق اینکه سرمربیان دو تیم رفتار کاملا حرفه ای و البته دوستانه ای با یکدیگر داشتند و به همین دلیل پیش از آغاز بازی به سراغ یکدیگر می رفتند و به دیده بوسی و البته گفت و گو با یکدیگر می پرداختند.  


این اتفاق در بازی رشت نیز به بهترین نحو افتاد و دو بازیکن سابق و سرمربی فعلی فوتبال ایران که البته سال های قبل با یکدیگر مشکلاتی داشتند پیش از آغاز دیدار دو تیم سایپا و سپیدرود به سراغ یکدیگر در میان کلیک های متعدد دوربین های حاضر در زمین و دور خود، با یکدیگر سلام و علیکی گرم و دیده بوسی داشتند. از آن دسته خوش و بش هایی که اصلا نمایشی نبود و کاملا پیداست این دو نامدار تاریخ فوتبال ایران پس از اتفاقی که در گذشته پیش آمده بود حالا فرمول دوری و دوستی را مشق کردند و به همین دلیل شاید بهتر از برخی مربیان، در کنار یکدیگر می ایستند و سوژه عکاسان می شوند.


عکس ها: مجتبی محمدی، علی خدایی

 

1379579

 

1379580

 

1379539

 

1379581

دیدگاه‌ها