کد خبر : 1589713 | 17 بهمن 1397 ساعت 16:34 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

دیوار گرجستانی در قلب دفاع سرخ‌های نساجی (عکس)

تیم نساجی مازندران در اولین دیداری که با زوج گرجستانی خود در قلب دفاع انجام داد، توانست با موفقیت کلین شیت دیگری ثبت کند.

به گزارش "ورزش‌ سه"،  آمدن جورجی گولیسیانی به نساجی مازندران در اوایل فصل علاوه بر اینکه توازن خط دفاعی را بالا برد و به آن استحکام بخشید، توانست آمار گلزنی سرخپوشان را بالا ببرد و باعث نتیجه گیری بیشتر آن‌ها بشود.


در نقل و انتقالات زمستانی بعد از آمدن مجید جلالی ، لاشا توتادزه به عنوان دومین خرید خارجی نساجی مطرح شد تا در کنار گولیسیانی قرار گرفته و عمق خط دفاع را پوشش دهد. حالا نساج‌ها در اولین دیدار دور برگشت خود در اصفهان برابر ذوب‌آهن قرار گرفتند و توانستند نمایش بسیار خوبی از خود نشان دهند.


لاشا توتادزه همراه با گولیسیانی زوج خط دفاعی را تشکیل دادند و در نیمه دوم مورد محک جدی ذوب‌آهن قرار گرفتند. در 45 دقیقه دوم شاگردان منصوریان برای رسیدن به برد به آب و آتش زدند و در این میان خط دفاعی نساجی با نظم بسیار خوبی توانستند خط حمله سبزپوشان را کنترل کنند.


در این میان لاشا توتادزه تبحر خاصی در استفاده از ضربات ایستگاهی از خود نشان داد. این مدافع گرجستانی در نیمه دوم بازی ضربه ازد به دست آمده از سمت چپ زمین را می‌توانست به زیبایی به گل تبدیل کند اما در این میان سدی به نام رشید مظاهری برابر آن قرار گرفت و مانع از باز شدن دروازه‌اش شد تا نساجی از این لحاظ بد شانس باشد. بی شک جلالی می‌تواند با اتکا به این خط دفاع به موفقیت در نیم فصل دوم خوشبین باشد و حضور در رتبه‌های بالایی را تجربه کند.

 

1379623

دیدگاه‌ها