کد خبر : 1589762 | 17 بهمن 1397 ساعت 18:43 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

شماره ای که می خواستم پر بود

موسوی: عدد تاریخ تولد پدرم را به تن کردم

مدافع تازه وارد تراکتوری ها می گوید: شماره پیراهنی که مد نظر من بود پر شد به همین دلیل شماره 36 را به تن کردم تا در فصل بعد بتوانم به آن برسم.

موسوی: عدد تاریخ تولد پدرم را به تن کردم

به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه یادگار امام، سیداحمد موسوی درباره دیدار تیم های تراکتورسازی و نفت مسجدسلیمان گفت: در نیمه اول کمی با احتیاط بازی کردیم تا حریف را از دروازه خودی دور کنیم تا اینکه در نیمه دوم این اتفاق بالاخره جور شد و توانستیم به هدفمان برسیم. سه گل زدیم و باید پنج گل دیگر هم می زدیم. کاملا بر بازی احاطه داشتیم و می توانستیم باز هم گلزنی کنیم.


او ادامه داد: من در نیم فصل اول در این تیم نبودم اما تراکتورسازی دو بازی ابتدایی را با تساوی به پایان رسانده بود و به همین  دلیل نمی خواستیم همان نتایج را تکرار کنیم. بهرحال از آغاز نیم فصل دوم زمانی که باید امتیازات کامل را جمع کنیم شروع می شود و به همین دلیل نمی توانیم از هر دیداری به راحتی عبور کنیم.


موسوی درباره انتخاب شماره 36 برای پیراهن خود گفت: شماره ای که من می خواستم متاسفانه پر شده بود تا انشالله در سال آینده به تن کنم و به همین دلیل شماره 36 را انتخاب کردم که به تاریخ تولد پدرم بر می گردد.


مدافع تبریزی ها درباره سرمربی جدید این تیم گفت: بهرحال مربی بزرگ و باتجربه ای مانند لینکنز نیازی به تعریف من ندارد. او مربی کارنامه داری است که قطعا می تواند با تراکتورسازی به افتخارات زیادی دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها