کد خبر : 1589781 | 17 بهمن 1397 ساعت 19:44 | 50.9K بازدید | 0 دیدگاه

داوری بی نقص بود

گل محمدی: پنالتی بدی به پرسپولیس دادیم

سرمربی تیم پدیده علت برد پرسپولیس را حرفه‌ای بودن بازیکنان آن‌ها می‌داند و معتقد است عملکرد دفاعی بسیار خوبی مقابل تیمش داشته‌اند.

گل محمدی: پنالتی بدی به پرسپولیس دادیم

به گزارش "ورزش‌سه"، یحیی گل محمدی سرمربی تیم پدیده مشهد بعد از شکست برابر پرسپولیس تهران در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و به خبرنگاران گفت: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و موقعیت‌های خوبی در حمله داشتیم. نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان به خوبی استفاده کنیم. متأسفانه خیلی راحت به حریف پنالتی دادیم. روی صحنه‌ای که خیلی خطرناک نبود، به حریف پنالتی دادیم تا از این موقعیت استفاده کند. بعد از آن فشار آوردیم، اما روی عدم تمرکز و پاس اشتباه گل دوم را دریافت کردیم. می‌توانستیم حداقل از این بازی یک مساوی بگیریم. در نیمه دوم فشار خوبی آوردیم، حملات خوبی هم داشتیم، اما نتوانستیم از موقعیت‌های خودمان استفاده کنیم. در مجموع فکر می‌کنم پرسپولیس در فاز دفاعی تمرکز خوبی داشت، از موقعیت‌هایی که داشتند به خوبی استفاده کردند و خوب هم دفاع می‌کردند. حرفه‌ای‌تر از ما عمل کردند و بازی را بردند که این پیروزی را به آنها تبریک می‌گویم.

 

مشکلات زیادی قبل از بازی با پرسپولیس داشتیم
بزرگ‌ترین مشکل ما این بود که نتوانستیم بازی تدارکاتی خوبی در مشهد داشته باشیم. برنامه‌ریزی کرده بودیم که روز جمعه بازی کنیم، اما متأسفانه زمین نداشتیم و برنامه‌ریزی ما به شکست منجر شد. همین عامل تأثیر زیادی روی عملکرد ما داشت، چون تیم‌مان از شرایط مسابقه خیلی دور بود. ما 12، 13 روز پیش در اردوی ترکیه آخرین بازی تدارکاتی‌مان را انجام دادیم و بعد از آن بازی نکردیم و زمین هم نداشتیم. بازی تدارکاتی‌مان را در ورزشگاه امام رضا (ع) برنامه‌ریزی کرده بودیم، اما از آنجایی که پول زیادی برای ورزشگاه می‌خواستند، نتوانستیم آن بازی را برگزار کنیم. در هر صورت بازیکنان زحمت خودشان را کشیدند و خوب بازی کردند.


به حمایت مسئولان احتیاج داریم
امیدوارم با حمایت مسئولان بتوانیم حداقل امکاناتی که مناسب و لازم است را فراهم کنیم. کارمان واقعاً سخت است، چون در مشهد نه زمین تمرینی مناسب داریم و نه زمین مسابقه که همین مسئله کار ما را دشوار کرده است. البته به آینده امیدواریم و از همین حالا برنامه‌ریزی خواهیم کرد و اگر زمین داشته باشیم برای بازی‌های بعدی تمرین می‌کنیم. فشردگی مسابقات هم بالاست و زیاد وقت نداریم که به شکست امروز فکر کنیم. باید به لحاظ روحی ریکاوری کنیم تا برای بازی‌های بعدی آماده باشیم.


فلسفه دفاعی در پدیده جایی ندارد
از ابتدای فصل تا الان قراری که با بچه‌ها داشتیم این بود که در همه بازی‌های برای پیروزی به زمین برویم. این فلسفه کاری ماست که دوست نداریم در دفاع باشیم و دوست داریم بیشتر حمله کنیم. البته مقابل تیمی مثل پرسپولیس باید مراقب باشیم، تمرکز کنیم و اشتباه نکنیم. متأسفانه روی هر دو گل اشتباه کردیم، اما باید تمرکز بیشتری داشته باشیم، به خصوص وقتی که صاحب توپ هستیم و توپ در زمین ماست، باید تمرکز کنیم که توپی به حریف ندهیم.

 

تصمیمات هجومی بازیکنان درست نبود
تا پشت 18 قدم حریف خوب می‌آمدیم و آنجا باید تصمیم درست می‌گرفتیم. چه موقعیت ارسال داشتیم چه شوتزنی، باید بهتر تصمیم می‌گرفتیم. حق با شماست و به نظرم وقتی پشت محوطه بودیم یا باید شوت می‌زدیم یا کار ترکیبی انجام می‌دادیم. به نظرم در این بخش هم باید بیشتر کار کنیم.


قضاوت داور در همه بازی خوب بود
در هر صورت کارشناسان باید توضیح بدهند. آقای سیدعلی قضاوت خوبی داشت و روی آن صحنه هم به نظرم درست تصمیم گرفت. اشتباه از ما بود که در آن صحنه بی‌احتیاطی کردیم. فکر نمی‌کنم در این صحنه خیلی جای سؤال داشته باشد، چون خودمان خوب تمرکز نکردیم و آقای سیدعلی قضاوت خوبی داشت.

دیدگاه‌ها