کد خبر : 1589783 | 17 بهمن 1397 ساعت 19:51 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید از قضاوت سیدعلی با تذکر دو نکته؛

مظفری‌زاده: پنالتی روی مصلح درست بود

سعید مظفری زاده معتقد است سیدمهدی سیدعلی به خوبی توانسته از عهده قضاوت دیدار پرسپولیس و پدیده برآید.

مظفری‌زاده: پنالتی روی مصلح درست بود

به گزارش "ورزش سه"، سیدمهدی سیدعلی داور دیدار دو تیم پرسپولیس و پدیده بود؛ دیداری که در ورزشگاه آزادی با دو گل به سود شاگردان برانکو ایوانکوویچ خاتمه یافت.


سعید مظفری زاده کارشناس داوری کشور در گفتگو با "ورزش سه" در مورد عملکرد داور مسابقه توضیحاتی داشته که در ادامه می خوانید.


دقیقه 15: توپ ارسالی بازیکن پرسپولیس بعد از برخورد به پای مدافع پدیده جهش کرد و به دستان مدافع برخورد کرد که تصمیم داور برای ادامه مسابقه صحیح بود، چون برخورد اتفاقی بود.
دقیقه 22: شایان مصلح در محوطه جریمه با خطای مدافع پدیده سرنگون شد که مهدی سیدعلی با زاویه خوبی که داشت، به درستی اعلام پنالتی کرد.

•  در مجموع می توان گفت که تیم داوری این مسابقه بازی را بسیار خوب و روان قضاوت کردند؛ اما دو نکته فنی وجود دارد که باید به آنها اشاره کرد.

دقیقه 60: داور در حالی اعلام ضربه دروازه کرد، که توپ با پای مدافع پدیده برخورد کرده بود. این صحنه اگرچه اتفاق بزرگی نبود ولی درست در مقابل دیدگان داور پشت دروازه اتفاق افتاد که داوران ما باید آگاه باشند در هر موقعیتی باید، تمرکز کامل داشته باشند.

دقیقه 70: نکته دیگری که باید اشاره کنم اینکه در این دقیقه داور به دلیل جلوتر بودن بازیکن پدیده، دستور به تکرار پرتاب اوت داد؛ باید توجه شود وقتی بازیکنی توپ را پرتاب می کند، بازی به جریان می افتد و اگر به هر دلیلی کار درست پیش نرفته است، توپ باید در اختیار تیم مقابل قرار بگیرد و اینکه توپ را در اختیار همان تیم قرار دهیم تا دوباره پرتاب کند، اشتباهی است که نباید تکرارشود.

دیدگاه‌ها