کد خبر : 1589793 | 17 بهمن 1397 ساعت 20:09 | 37.3K بازدید | 0 دیدگاه

دانش آموزان بازی پرسپولیس را دیدند تیم ملی حذف شد!؟

مصلح: معنی بعضی از حرف ها ر ا نمی توان فهمید

مدافع پرسپولیسی ها درباره برخی اظهارنظرها علیه تیمش می گوید از واژه دشمن در ورزش استفاده نمی کنم اما برخی دوستان حرف هایی می زنند که ربط آن را کسی نمی فهمد.

مصلح: معنی بعضی از حرف ها ر ا نمی توان فهمید

به گزارش "ورزش سه"، شایان مصلح پس از دیدار پرسپولیسی ها برابر پدیده درباره حرف های یکی از مربیان سابقا لیگ برتری درباره اینکه در زمان حضور پرسپولیسی ها در فینال آسیا دانش آموزان برای دیدن بازی این تیم تعطیل بودند اما در زمان بازی های تیم ملی این حکایت ها نشد! گفت: من هیچوقت از واژه دشمن در فوتبال استفاده نمی کنم چرا که ورزش برای سلامتی و دوستی است و جایز نیست که بخواهیم از واژه ای مانند دشمن در آن استفاده کنیم. من به همین دلیل می گویم واقعا نمی فهمم برخی از دوستان چه هدفی از بیان برخی حرف ها دارند.


او ادامه داد: من می خواهم بدانم ربط نتیجه نگرفتن تیم ملی با تعطیل شدن دانش آموزان برای دیدن بازی ما چیست؟ متاسفم که می بینیم بعضی ها این طور صحبت می کنند و می خواهند همه را به هم ربط بدهند وگرنه اینکه دانش آموزان برای دیدن بازی پرسپولیس جمع شدند چه ربطی به حذف تیم ملی دارد؟ در طرف دیگر می گویند ما با داوری توانستیم موفق شویم. من نمی دانم چطور می شود با داوری تا فینال لیگ قهرمانان آسیا رفت. شاید آنهایی که این صحبت ها را مطرح می کنند بدانند.

دیدگاه‌ها