کد خبر : 1589848 | 18 بهمن 1397 ساعت 01:18 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

اورتون 0-2 سیتی: بازگشت پسران پپ به صدر

منچسترسیتی با پیروزی 2-0 در خانه اورتون، به صدر جدول لیگ برتر برگشت.

اورتون 0-2 سیتی: بازگشت پسران پپ به صدر

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا که با پیروزی مقابل آرسنال، اختلاف با لیورپول را به سه امتیاز رسانده بودند، موفق شدند با پیروزی در دیدار امشب، با یک بازی بیشتر، به صدر جدول برگردند و حالا فشار روی قرمزها بیش از پیش افزایش پیدا کرد.

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 3 به گل برسند اما ضربه سانه راهی به چهارچوب دروازه اورتون پیدا نکرد.

برتری سیتی ادامه داشت و در دقیقه 17 بود که روی یک ضربه آزاد، آیمریک لاپورت می توانست دروازه پیکفورد را باز کند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. سه دقیقه نوبت گوندوگان بود که صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما ضربه او هم راهی به چهارچوب دروازه اورتون پیدا نکرد.

در ادامه بازی تا اندازه ای متعادل شد و بازیکنان اورتون هم صاحب یکی دو موقعیت نصفه و نیمه شدند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. در دقایق پایانی بازی با همین روال ادامه داشت و به نظر می رسید دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن خواهند رفت اما این سیتی بود که سرانجام در دومین دقیقه از وقت های تلف شده به گل رسید. این بار هم روی یک ضربه آزاد بود که ارسال داوید سیلوا در محوطه جریمه به لاپورت رسید و او هم با یک ضربه سر دقیق، کار را تمام کرد.

 

1379809

 

نیمه دوم را میزبان بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بود؛ هرچند در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. در دقیقه 58، چیزی نمانده بود که آگوئرو دفع ناقص پیکفورد را یک ضربه دیدنی تبدیل به گل کند اما توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

1379807

 

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 68، روی یک ضدحمله، سیتی بار دیگر صاحب موقعیت شد اما ضربه استرلینگ راهی به چهارچوب پیدا نکرد.  هرچه به پایان بازی نزدیک می شدیم، حملات اورتون برای زدن گل تساوی شدت می گرفت. در دقیقه 84، پاس ریچارلیسون، جنک توسون را صاحب موقعیت کرد اما ضربه او را ادرسون با یک واکنش خوب دفاع کرد.

در حالی که به نظر می رسید بازی با همان یک گل به پایان خواهد رسید، سیتی در هفتمین دقیقه از وقت های اضافه به گل دوم رسید. روی پای عالی دی بروین بود که گابریل ژسوس با پیکفورد تک به تک شد و بعد از اینکه ضربه اول او بلوکه شد، این مهاجم برزیلی با ضربه سر کار را تمام کرد تا سیتی در گودیسون پارک به پیروزی 2-0 برسد.

 

1379806

 

1379808

دیدگاه‌ها