کد خبر : 1589852 | 18 بهمن 1397 ساعت 08:30 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

کوواچ: بایرن مونیخ زیاد اشتباه می‌کند

بعد از آنکه بایرن مونیخ، دیروز در مرحله سوم جام حذفی آلمان موفق شد در وقتهای اضافه، حریف خود هرتا برلین را به سختی از پیش رو بردارد، نیکو کوواچ گفت تیمش باید اشتباه کردن را به حداقل برساند.

کوواچ: بایرن مونیخ زیاد اشتباه می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیروز در مرحله سوم جام حذفی آلمان، در ورزشگاه خانگی هرتا برلین به مصاف این تیم رفت. ماکسیمیلیان میتل‌اشتات، در دقیقه سوم اولین گل بازی را برای هرتا به ثمر رساند، آنهم روی یک توپ بلند ساده که با اشتباه بازیکنان بایرن مونیخ وارد دروازه این تیم شد. بازی در وقتهای  قانونی در نهایت با نتیجه 2-2 به پایان رسید و بایرن مونیخ در وقت اضافه اول توسط کینگزلی کومان به گل رسید تا پیروز میدان شود.

 

اما نیکو کوواچ در پایان بازی از اینکه تیمش در وقتهای اضافه موفق به پیروزی بر حریف خود در این مرحله از رقابتها شده و تنها با پیروزی در وقتهای اضافه توانسته به این مرحله که از مراحل اولیه جام حذفی محسوب می‌شود راه یابد، راضی نبود و در مصاحبه بعد از بازی خود به این نارضایتی اشاره کرد.

 

1379818

 

کوواچ در مصاحبه خود گفت:" ما باید اشتباه کردن را کنار بگذاریم. ما اشتباه‌های بد زیادی داریم. اگر در هر بازی بی‌دلیل دو یا سه گل دریافت نکنیم، خیلی راحت‌تر از این می‌توانیم در بازی‌هایمان به پیروزی برسیم".

 

کوواچ در ادامه صحبت‌هایش گفت:" در این بازی کار سختی داشتیم. هیچکس مایل نیست 120 دقیقه بازی کند ولی وقتی در نهایت پیروز می‌شویم رضایت ناشی از پیروزی همه ناراحتی‌ها را برطرف می‌کند. هرتا برلین با 9 تا 10 نفر دفاع می‌کرد. این پیروزی برای ما پیروزی مهمی است".

 

کوواچ در ادامه اضافه کرد:" اگر تیمی که وسط هفته بازی دارد، این بازی را با شکست پشت سر بگذارد برای بازی‌های آخر هفته‌اش اصلا خوب نیست. به خصوص برای تیمی مثل بایرن مونیخ که انتظار می‌رود همه بازی‌هایش را با پیروزی پشت سر بگذارد و برای کسب چند قهرمانی تلاش کند. حالا باید ببینیم در مرحله بعدی با چه قرعه‌ای روبرو خواهیم شد".  

 

دیدگاه‌ها