کد خبر : 1589872 | 18 بهمن 1397 ساعت 10:08 | 31.4K بازدید | 0 دیدگاه

توشاک: مسی زمینی نیست، از سیاره دیگری است

جان توشاک، سرمربی سابق رئال مادرید که چندی پیش در کشورمان هدایت تراکتورسازی را به عهده داشت به تمجید از ابرستاره بارسلونا، مسی پرداخت و گفت من فوتبالیست‌های زیادی دیده‌ام ولی کلاس مسی چیز دیگری است.

توشاک: مسی زمینی نیست، از سیاره دیگری است

به گزارش "ورزش سه"، جان توشاک، که در سال 1989 به عنوان سرمربی رئال مادرید، هدایت این تیم را به عهده داشت، در آن سال با رئال موفق شد پنجمین قهرمانی پیاپی در لالیگا را بدست بیاورد. هر چند توشاک فصل بعد نتوانست قهرمانی سال گذشته‌اش را تکرار کند و از رئال اخراج شد. توشاک بعد از پیوستن به بشیکتاش ترکیه دوباره به مادرید بازگشت ولی بار دیگر به دلیل انتقاد تند از بازیکنانش در یک مصاحبه خبری، از این باشگاه اخراج شد.

 

توشاک که اخیراً در کشورمان سرمربی‌گری تراکتورسازی را به عهده داشت، بعد از ال‌کلاسیکوی دیشب که با تساوی 1-1 دو تیم رئال مادرید و بارسلونا به پایان رسید در گفتگو با رادیو مارکا به تمجید از مسی ستاره بزرگ بارسلونا پرداخت و گفت در عمر 69ساله‌اش فوتبالیست‌های زیادی دیده ولی کلاس بازی مسی با هیچ کس دیگری قابل مقایسه نیست و به سطحی متفاوت تعلق دارد.

 

1358987

 

توشاک در گفتگو با رادیو مارکا گفت:" کسی در این که مسی فوتبالیست بزرگی است شک ندارد. مسی مثل پلی‌استیشن فوتبال بازی می‌کند. من 69ساله هستم و فوتبالیست‌های خیلی زیادی دیده‌ام ولی مسی چیز دیگری است، او به سطحی کاملا متفاوت تعلق دارد".

 

توشاک در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" نیمار یک سری خصوصیات دارد که از آنها خوشم نمی‌آید ولی وقتی مسی را می‌بینم در او هیچ نکته‌ای نیست که دوست نداشته باشم. نیمار را نمی‌توان با مسی مقایسه کرد".

 

توشاک در بخش دیگری از صحبت‌هایش به گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید و هموطن خود پرداخت و گفت:" من گرت بیل را در 17سالگی برای اولین بار در تیم ملی ولز به بازی گرفتم. او فوتبالیست بزرگ و فوق‌العاده‌ای است ولی در بازی‌اش یک سری ویژگی‌های بد دارد و مصدومیت‌های سنگینی که با آنها مواجه می‌شود اتفاقی نیست. فوتبالیستی که برای کار به کشور دیگری می‌رود برای اینکه کارش درست پیش برود باید زبان آن کشور را یاد بگیرد ولی گرت بیل  در اسپانیا این لطف را در حق خودش نکرده".

 

دیدگاه‌ها