کد خبر : 1589876 | 18 بهمن 1397 ساعت 10:24 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

راموس: هواداران، برنابئو را برای بارسا جهنم کنند

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید، بعد از تساوی دیروز تیمش با بارسلونا در بازی رفت نیمه‌نهایی کوپا دل‌ری، از هواداران رئال خواست برای راه‌یابی به فینال این رقابتها با تمام قوا پشت تیم‌شان بایستند.

راموس: هواداران، برنابئو را برای بارسا جهنم کنند

به گزارش "ورزش سه"، دو غول بزرگ فوتبال اسپانیا دیروز در استادیوم نوکمپ، بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی را انجام داده و با تساوی 1-1 به کار خود پایان دادند. حالا رئال در بازی برگشت در برنابئو میزبان بارسا خواهد بود و با توجه به گلی که در خانه حریف به ثمر رسانده، شرایط کمی به سود رئال خواهد بود.

 

1379852

 

سرخیو راموس کاپیتان رئال می‌گوید امتیاز میزبانی در بازی بعدی برای تیمش کلیدی خواهد بود. او از هواداران رئال خواست برنابئو را برای بارسلونا به جهنمی سوزان تبدیل کنند.

 

راموس با انتشار توییتی به زبان اسپانیایی خطاب به هواداران رئال نوشت:" بازی خیلی سخت و فشرده‌ای داشتیم. برنابئو کلید صعود به فینال است. شما کلید صعود رئال هستید. همه به پیش".

 

1379853

 

رئال در نوکمپ بازی را خیلی خوب شروع کرد و در دقیقه شش با گل واسکز از حریف پیش افتاد. بارسا اما در ادامه به تیم برتر میدان تبدیل شد و در دقیقه 58 گل تساوی را به ثمر رساند. با اینکه مسی که حرف و حدیثهای زیادی درباره حضورش در بازی دیروز وجود داشت در نهایت به میدان آمد ولی نتوانست گل پیروزی‌بخش بارسا را به ثمر برساند تا رئال در برنابئو به خاطر گلی که در خانه حریف زده، امتیاز بیشتری داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها