کد خبر : 1590006 | 18 بهمن 1397 ساعت 18:33 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

من می گویم فرگوسن بیاید

شیعی :باید در تیم داری مان تجدید نظر کنیم

اگر فقط به حرف باشد من هم می‌گویم فرگوسن بیاید این یک بحث تخصصی است و باید در هیات رئیسه فدراسیون تصمیم‌گیری شود نه هیچ جای دیگر.

شیعی :باید در تیم داری مان تجدید نظر کنیم

به گزارش "ورزش سه"،  تیم فوتبال پیکان در حالی که سرمربی خود را تغییر داده بود با ارائه یک بازی ضعیف  با 4 گل مغلوب استقلال شد .


محمود شیعی بعد از شکست چهار بر صفر مقابل استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: «این مسابقه بین دو تیم دارا و ندار بود استقلال با بازیکنان گرانقیمتی که گرفته خوب بازی کرد و پیروزی بزرگی بدست آورد. بازیکنان ما هم باید تمرکز بیشتری می‌کردند.


وی در ادامه افزود: «پیکان باید استراتژی‌اش را در فوتبال مرور کند ما باید تعیین تکلیف کنیم که چقدر قرار است در فوتبال سرمایه‌گذاری کنیم. صرف حضور در مسابقات درست نیست. باید تیمی بسازیم که در شان پیکان باشد.استقلال خوب بازی کرد و تیم قدرتمندی است این تیم یکی از شانس‌های قهرمانی است. »


وی در مورد اینکه یعنی پیکان هم مثل سایپا از نظر مالی هزینه‌ای در تیم‌داری نکرده است اظهار داشت: «پیکان نسبت به هزینه‌های هنگفتی که تیم‌های دیگر می‌کنند رقم زیادی هزینه نمی‌کند ما از نظر پرداخت‌ها و تعهداتمان مشکلی نداریم. »


عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درمورد برگزاری جلسه مجمع فدراسیون فوتبال گفت: «در اولین جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درمورد جانشین کی‌روش هم بحث خواهیم کرد هنوز دستور جلسه نیامده است در این جلسه در مورد تاریخ برگزاری مجمع فدراسیون هم تعیین تکلیف می‌شود. جمع برگزار می‌شود اما بایدی ندارد. »


وی درمورد اینکه آیا در فدراسیون‌های دیگر هم برای انتخاب سرمربی نظرسنجی مردمی می‌گذارند گفت: «این یک بحث تخصصی و فنی است و باید در این زمینه در کمیته تخصصی بحث و گفت‌وگو شود. »


شیعی درمورد اینکه مورینیو و کلیزمان واقعا به ایران می‌آیند اظهار داشت: «مگر این اسامی مطرح شده‌اند؟! اگر فقط به حرف باشد من هم می‌گویم فرگوسن بیاید این یک بحث  تخصصی است و باید در هیات رئیسه فدراسیون تصمیم‌گیری شود نه هیچ جای دیگر.


وی درمورد اینکه علی دایی گفته ناظمی نباید در فوتبال دخالت کند گفت: «من حرف ایشان را تایید می‌کنم. »


او  درمورد اینکه آیا فدارسیون فوتبال توانایی مالی پرداخت دستمزد به مربیانی مثل مورینیو را دارد گفت: «مگر تا به حالا نداشته مگر ما کی‌روش را ساپورت نکردیم؟ در مورد این مساله هم تاج جواب می‌دهد. »


شیعی همچنین درمورد پاداش ملی‌پوشان و اینکه آنها گفته‌اند پاداش نگرفته‌اند گفت: «نگران نباشید آنها پاداش بازی‌های دوستانه را گرفتند پاداش بازی‌های رسمی را هم می‌گیرند.»


او درخاتمه در خصوص کمک های وزارت ورزش هم گفت: « تا  آن جا که من خبر دارم  10  میلیارد در دردو قسط از وزارت ورزش دریافت داشته ایم. »

دیدگاه‌ها