کد خبر : 1590070 | 19 بهمن 1397 ساعت 09:10 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

سیلوا: لیورپول، سیتی را به کورس قهرمانی برگرداند

برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی اعتراف می‌کند که او و تیمش تا چندی پیش گمان می‌کرده‌اند لیگ را از دست داده‌اند و تنها بعد از تساوی 1-1 لیورپول مقابل لستر بوده که دوباره امید خود را بدست آورده‌اند.

سیلوا: لیورپول، سیتی را به کورس قهرمانی برگرداند

به گزارش "ورزش سه"، برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی و ستاره منچسترسیتی اعتراف می‌کند که او و هم‌تیمی‌هایش به خصوص بعد از شکست 2-1 مقابل نیوکاسل که برایشان شوک بزرگی بوده، از لیگ برتر ناامید شده بوده و کاملا مطمئن بوده‌اند که دیگر امکان قهرمانی را ندارند و لیگ را به لیورپول واگذار کرده‌اند. اما تساوی 1-1 لیورپول مقابل لستر همان چیزی است که سیتی به آن نیاز داشته.

 

1325013

 

سیلوا می‌گوید تساوی لیورپول مقابل لستر امیدهای آنها را زنده کرده و دو پیروزی پیاپی سیتی در دو بازی بعدی خود هم باعث می‌شود تیم بار دیگر در مسیر قهرمانی قرار بگیرد.

 

سیلوا در این باره گفت:" تا همین چند روز پیش فکر می‌کردیم لیگ برتر را از دست داده‌ایم. ولی حالا با اینکه یک بازی بیشتر داریم ولی مهم این است که صدرنشین هستیم. بازگشت به کورس قهرمانی خیلی خوب است. ما برای پیروزی در تمام بازی‌ها همه سعی‌مان را می‌کنیم و وظیفه‌مان را انجام می‌دهیم".

 

سیلوا گفت:" بعد از بازی نیوکاسل اوضاع برای ما خیلی سخت بود. بازیکنان، کادر فنی و خلاصه همه، غمگین، ناراحت و عصبانی بودند. ولی وقتی لیورپول مقابل لستر مساوی کرد بارقه امیدی برای ما روشن شد. و وقتی لیورپول یک بار دیگر مقابل وستهام به تساوی رسید ما دوباره به کورس برگشتیم. ما دیگر هرگز مثل بازی با نیوکاسل بازی نخواهیم کرد".

 

 

دیدگاه‌ها