کد خبر : 1590078 | 19 بهمن 1397 ساعت 09:46 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

فابرگاس: دل هازارد پیش مادرید است

سسک فابرگاس، ستاره سابق چلسی و همبازی سابق ادن هازارد در چلسی می‌گوید امیدوار است ستاره بلژیکی در چلسی بماند ولی او همیشه به رئال مادرید علاقه‌‌مند بوده و دلش با این باشگاه اسپانیایی است.

فابرگاس: دل هازارد پیش مادرید است

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی این هفته اعلام کرد درباره آینده خود به نتیجه رسیده و این تصمیم را به زودی اعلام خواهد کرد. از مدتها پیش شایعات زیادی درباره انتقال هازارد به رئال مادرید مطرح شده بود ولی او تا سال 2020 با چلسی قرارداد دارد. سسک فابرگاس، همبازی سابق هازارد که در ماه ژانویه از این تیم جدا شد و به موناکو پیوست می‌گوید با اینکه امیدوار است هازارد در چلسی بماند ولی می‌داند که او چقدر به رئال مادرید علاقه‌مند است.

 

فابرگاس در گفتگو با رادیو مارکا گفت:" باید منتظر بمانیم و ببینیم تصمیمی که هازارد می‌خواهد اعلام کند چیست. ادن یک سال و نیم دیگر با چلسی قرارداد دارد و خودش و خانواده‌اش از این باشگاه و از زندگی در لندن راضی هستند".

 

1380120

 

فابرگاس در ادامه گفت:" اما این نوع تصمیم‌ها در نهایت کاملا شخصی است. هازارد همیشه مادرید را دوست داشته و این را علناً به زبان آورده. بله، دل هازارد پیش رئال مادرید است. من شخصا امیدوارم او با چلسی تمدید کند ولی اگر این اتفاق نیفتاد، شک ندارم که باشگاه بعدی ادن، رئال خواهد بود".

 

گل در گزارشی اختصاصی مدعی شد هازارد امیدوار است در تابستان پیش رو بتواند با قراردادی 100 میلیون پوندی راهی مادرید شود. به گزارش گل، هازارد در رئال مادرید به احتمال زیاد جانشین ایسکو خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها