کد خبر : 1590106 | 19 بهمن 1397 ساعت 12:14 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

هرناندز: اتلتیکو نگذاشت به بایرن مونیخ بروم

لوکاس هرناندز، مدافع اتلتیکو مادرید که بایرن مونیخ تمایل زیادی به جذب او دارد می‌گوید هر تصمیمی درباره آینده خود بگیرد باشگاه اتلتیکو به تصمیم او احترام خواهد گذاشت.

هرناندز: اتلتیکو نگذاشت به بایرن مونیخ بروم

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در ماه ژانویه شایعات زیادی مبنی بر انتقال قریب‌الوقوع لوکاس هرناندز، مدافع اتلتیکو مادرید، به بایرن مونیخ مطرح شده بود لوکاس در نهایت در اتلتیکو ماندنی شد. ولی با توجه به گزارش روزنامه اسپانیای آ اس، به نظر می‌رسد هرناندز در اتلتیکو ماندگار نخواهد بود.

 

بر اساس گزارش آ اس، هرناندز فرانسوی در گفتگو با این روزنامه تایید کرده که در ماه ژانویه توسط یک باشگاه دیگر با او مذاکراتی صورت گرفته ولی اتلتیکو به  او اجازه ترک باشگاه را نداده است. هرناندز می‌گوید تا پایان فصل جاری، درباره آینده‌اش با اتلتیکو مذاکره خواهد کرد و هر تصمیم بگیرد، باشگاه به تصمیم او احترام خواهد گذاشت.

 

1367378

 

هرناندز در این باره گفت:" می‌دانم هدف مدیران اتلتیکو این است که من قراردادم را با این باشگاه تمدید کنم ولی می‌دانم هر  تصمیمی درباره آینده فوتبالی‌ام بگیرم آنها به تصمیم من احترام خواهند گذاشت".

 

هرناندز در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" بله در ماه ژانویه یک باشگاه دیگر با من مذاکره کرد و قصد داشت با من قرارداد امضا کند. من اولین کاری که کردم موضوع را با باشگاهم در میان گذاشتم. از همان لحظه اول به من گفتند که چنین چیزی امکان ندارد. ولی مدیران اتلتیکو موافقت کرده‌اند که تا پیش از پایان فصل جاری درباره آینده من مذاکره کنیم و می‌دانم موضوع به خوبی حل و فصل خواهد شد".

 

 

دیدگاه‌ها