کد خبر : 1590135 | 19 بهمن 1397 ساعت 13:56 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

سرمای هوا روی کیفیت بازی تاثیر گذاشته بود

عبدالله زاده: به درایت جلالی ایمان دارم

هافبک دفاعی نساجی قائم شهرضمن اینکه از زحمات جواد نکونام در نیم فصل اول تشکر کرد، اعتقاد دارد سرمای هوا در کیفیت بازی تاثیر منفی گذاشته بود.

عبدالله زاده: به درایت جلالی ایمان دارم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی در شروع نیم فصل دوم توانست تیم با انگیزه ذوب آهن اصفهان را که به شدت به دنبال کسب اولین برد با سرمربی جدیدش بود متوقف کند .


در این بازی احمد عبدالله زاده هافبک دفاعی نساجی ،نود دقیقه درزمین حضور داشت و روزخوبی راپشت سر گذاشت.


وی درخصوص تقابل با ذوب آهن و شرایط نساجی  گفت:« بازی بسیار پا یاپای بود و هر دوتیم در درجه اول می خواستند تا در شروع  لیگ بازنده نباشند . ضمن این که ما در نیمه اول دو ، سه موقعیت خوب داشتیم  که اگر دقت می کردیم می توانستیم حتی بازی را هم ببریم. اما به هر حال کسب نتیجه مساوی هم نمی تواند نتیجه بدی تلقی شود .»


وی درادامه افزود:«  یکی از مشکلاتی که ما دراین بازی داشتیم ساعت شروع بازی بود. چون در ساعت 6:30  هوا بسیار سرد شده بود و این موضوع روی کیفیت بازی  هر دو تیم تاثیر گذاشت .»


 عبدالله زاده درارتباط با  تفاوت های مجید جلالی و جواد نکونام  نیز خاطر نشان کرد:« آقا جواد زحمت های بسیارزیادی برای نساجی کشید ومن ازهمین جا ازاو تشکر می‌کنم .جلالی  هم با تجربه بالایی که دارد تیم خوبی را بسته و همچنین امکانات مناسبی را فراهم کرده است. من به این خاطر که قبلا در تیم فولاد افتخار شاگردی ایشان را داشتنم به درایت و توانایی های آقای جلالی ایمان دارم  و  انشاء الله با کمک آقا مجید بتوانیم رضایت خاطر تماشاگرانمان را درانتهای فصل به دست آوردیم.»


او که در مقطعی سابقه دعوت شدن به تیم ملی را هم دارد  اظهار داشت :« آقای جلالی همواره تاکید زیادی برتمرکز بازیکنان دارد و اعتقاد دارد حفظ تمرکز می تواند تاثیر زیادی در موفقیت ها ی تیم داشته باشد.»


 احمد عبدالله زاده در کنار محمد آبشک  زوج هافبک دفاعی تیم نساجی را تشکیل می دهند .


او در همین رابطه بیان کرد:« من و محمد آبشک باید اجازه ندهیم تا فشارزیادی متحمل خط دفاع شود . البته در تیم نساجی همه بازیکنان چه آن هایی که در زمین حضور دارند و چه آنها که روی نیمکت نشستند همگی تمام قلبشان برای موفقیت تیم می تپد وانصافا جو تیم خیلی خوب است .»


وی در بازی بعدی این تیم گفت:« امیدوارم با همت بچه ها و حمایت تماشاگران خوبمان بتوانیم دردیداربعدی مقابل تراکتورسازی به پیروزی برسیم. در عین حال از طرفدارانمان که فاصله  قائم شهر را تا اصفهان  طی کردند تا ما احساس تنهایی نکنیم بسیارممنونم .»

 

دیدگاه‌ها