کد خبر : 1590189 | 19 بهمن 1397 ساعت 19:14 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: بر خلاف گواردیولا، من چلسی را مدعی نمی‌دانم!

مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی چلسی، معتقد است تیمش جایی در کورس قهرمانی لیگ برتر ندارد.

ساری: بر خلاف گواردیولا، من چلسی را مدعی نمی‌دانم!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی این هفته در شرایطی به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت که رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در جزیره بسیار حساس شده و چلسی امیدوار به کسب امتیاز در این دیدار دشوار است.

 

دیدار برابر سیتی: "بر خلاف نظر پپ گواردیولا من فکر نمی کنم ما در حال حاضر در بین نامزدهای فتح لیگ برتر باشیم. کورس قهرمانی بین سیتی و لیورپول خواهد بود و هدف چلسی قرار گرفتن در بین چهار تیم اول جدول است.

 

1361374

 

پپ گواردیولا و یورگن کلوپ روی نیمکت سیتی و لیورپول زمان مناسبی برای کار کردن داشته اند و ما نیز در چلسی به چنین چیزی نیاز داریم. تلاش ما کاهش فاصله با تیم های بالای جدول است و به همین دلیل ما باید تلاش خود را بیشتر کنیم.

 

بازی کردن در لیگ برتر بسیار دشوار است اما منچسترسیتی و پیشرفتی که این تیم زیر نظر پپ گواردیولا داشته را می توان مثال مناسبی برای همه تیم ها دانست و ما نیز تلاش خواهیم کرد بتوانیم در آینده با آنها رقابت کنیم. باید برابر منچستر سیتی به خوبی دفاع کرده و سعی کنیم با ضدحملات دروازه آنها را تهدید کنیم.

 

سیتی در 15 مسابقه 43 گل به ثمر رسانده و بنابراین بازی کردن برابر این تیم دشوار است و ما باید به خوبی مقابل آنها دفاع کنیم. در هنگام بازپس گیری توپ باید خیلی سریع باشیم زیرا آنها به خوبی پرس می کنند. در آخرین مسابقه ما خیلی خوب به نتایج اخیر واکنش نشان دادیم و من از نتیجه و عملکرد تیمم رضایت داشتم. اکنون ما نیاز به هماهنگی داریم و من امیدواریم ما در روز یکشنبه بهترین بازی خود را ارائه دهیم."

 

1379886

 

احتمال جدایی ادن هازارد: "من هر روز با ادن هازارد صحبت می کنم اما بحث ما در مورد اتفاقات مستطیل سبز است. اگر او بخواهد در چلسی باقی بماند من واقعا خوشحال خواهد شم زیرا هازارد در اروپا بهترین است اما تصمیم گیری در مورد آینده به خود او مربوط است."

 

تاثیر گونسالو ایگواین در چلسی: "من فکر می کنم ایگواین یک بازیکن بزرگ است که در همه جا، در مادرید، ناپولی و میلان بسیار خوب بازی کرده و شاید فقط در میلان خیلی خوب نبود. ایگواین بازیکنی بزرگ است و حضور او برای ادن هازارد نیز بسیار مفید خواهد بود."

دیدگاه‌ها