کد خبر : 1590194 | 19 بهمن 1397 ساعت 19:23 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو - افشین؛ جنگ پروفسور برای عنوان امپراطور

دو سرمربی محبوب هواداران پرسپولیس در هفته جاری یک تقابل ویژه را خواهند داشت.

برانکو - افشین؛ جنگ پروفسور برای عنوان امپراطور

به گزارش "ورزش سه"، تا پیش از حضور برانکو ایوانکوویچ، افشین قطبی یکی از محبوب‌ترین مربیان نزد هواداران پرسپولیس محسوب می‌شد که آخرین قهرمانی را نیز برای این تیم به ارمغان آورده بود.


با حضور برانکو اما دوران سخت و ناکامی این تیم به پایان رسیده و آنها اکنون طی دو فصل اخیر به دو عنوان قهرمانی دست یافته‌اند تا برانکو با اختلاف این محبوبیت را به سود خود در آورد.


اکنون در هفته هفدهم لیگ برتر پرسپولیس برابر فولاد خوزستان که به تازگی هدایتش برعهده افشین قطبی سپرده شده، قرار خواهد گرفت. جدالی میان دو سرمربی محبوب هواداران پرسپولیس که البته برانکو بیشتر به دنبال این است تا حکم صدرنشینی تیم خود را همچنان تمدید کند، هرچند یک جدال خارج از خانه سخت را پیش رو خواهد داشت.

 

نکته جالب توجه اما در رقابت دو مربی، رکوردی است که اکنون در پرسپولیس در اختیار افشین قطبی قرار دارد. سرمربی سابق پرسپولیس رکورد هفده بازی بدون شکست را در کارنامه دارد و در حال حاضر نیز پرسپولیس با برانکو شانزده دیدار است که بدون شکست باقی مانده و اکنون فرصت مناسبی است تا برانکو در صورت دستیابی به امتیاز در این رقابت با این عنوان امپراطور سرخ‌ها برابری کند و به دنبال شکست و در اختیار در آوردن آن به سود خود باشد. باید دید قطبی در سومین تجربه حضورش روی نیمکت فولاد به پرسپولیس این اجازه را خواهد داد یا خیر.

 

دیدگاه‌ها