کد خبر : 1590213 | 19 بهمن 1397 ساعت 19:54 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: ممنون، نیازی به کمک ندارم!

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، تاکید کرد کورس قهرمانی تا هفته پایانی لیگ برتر ادامه خواهد داشت.

کلوپ: ممنون، نیازی به کمک ندارم!


به گزارش "ورزش سه"، نتایج نه چندان خوب لیورپول در هفته های اخیر باعث شد آنها با یک بازی کمتر، صدر جدول را به منچستر سیتی واگذار کنند و برای بازگشت به آن باید در دیدار خانگی فردا برابر بورنموث امتیاز بگیرند.

 

یورگن کلوپ گفت: "کورس قهرمانی حالا هیجان انگیزتر شده و کاملا مشخص بود که این رقابت نزدیک تا پایان ادامه خواهد داشت. ما نیز تنها با کسب پیروزی در دیدارهای آتی می توانیم شرایط خود را بهبود ببخشیم.

 

1372225

 

من فکر نمی کنم کسی تصور می کرد قرار است لیورپول با 12 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول قرار گیرد و خبر خوشحال کننده این است که ما هنوز در کورس قهرمانی حضور داریم.

 

ما با تک تک سول های بدن مان آماده هستیم تا برای همه چیز مبارزه کنیم. در پایان فصل، فقط امیدوارم بتوانم بگویم که ما با تمام توان مبارزه کردیم. شما نمی توانید بدون عملکردی خوب 62 امتیاز داشته باشید و ما هنوز هم می توانیم امتیازات بیشتری بگیریم.

 

من در این هفته پیام هایی دریافت کردم که نشان می داد که مردم فکر می کنند ما به کمک نیاز داریم اما ممنون، من نیازی به کمک ندارم. سیتی در 10 بازی اخیر خود 12 امتیاز از دست داده و ما در 8 بازی اخیر 7 امتیاز. من همیشه به اهمیت حمایت هواداران اعتقاد فراوانی داشته ام و از آنها قدردانی نیز کرده ام زیرا در این شرایط برای ما بسیار مهم است."

دیدگاه‌ها