کد خبر : 1590262 | 20 بهمن 1397 ساعت 09:32 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی فولام - منچستریونایتد

فولام امروز در خانه میزبان منچستریونایتد آماده این روزها خواهد بود.

پیش بازی فولام - منچستریونایتد

 به گزارش "ورزش سه"،  شیاطین سرخ امروز باید به مصاف فولام بروند و انتظار نمی‌رود که کار دشواری پیش روی آنها باشد. یونایتد در 6 بازی اخیر خود، 5 پیروزی و 1 تساوی به دست آورده و در فرم استثنایی قرار دارد. در حقیقت این فرم در 9 بازی اخیر حفظ شده و آنها 8 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده اند. از همین رو تحت هدایت سولسشر، شیاطین سرخ در فرم بسیار خوبی قرار داشته و از آمادگی بسیار بالایی برخوردارند.همچنین روحیه آنها نیز نسبت به گذشته بهبود یافته و از شرایط دشواری که تحت هدایت مورینیو گذران می‌کردند، از لحاظ روحی نیز عبور کرده اند و به همین علت شرایط خوبی دارند. یونایتد با 48 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفته و برای کسب سهمیه وارد رقابت شده است.

 

 

1370169

 

 

در آن سو فولام با 17 امتیاز در رده نوزدهم جدول قرار گرفته است و شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند. آنها در 6 بازی اخیر خود، 4 شکست و 2 پیروزی به دست آورده اند و البته نکته جالب این است که در طول فصل آنها در مجموع 4 پیروزی به دست آورده اند که 2 پیروزی از آنها در 6 بازی اخیر بوده است.

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 5 پیروزی برای یونایتد و 1 تساوی به دست امده است. آنتونیو والنسیا، متئو دارمیان و مارکوس روخو به علت مصدومیت غایب خواهند بود و حضور کریس اسمالینگ مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1380292

دیدگاه‌ها