کد خبر : 1590274 | 20 بهمن 1397 ساعت 11:23 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

آرزویم رفتن به تراکتورسازی است؛

زاهدی: تبریزی ها ورزشگاه را پر کنند

مسیح زاهدی می‌گوید با محمدرضا زنوزی ماشین سازی مشکل مالی ندارد و پرداختی های همه به موقع هستند.

زاهدی: تبریزی ها ورزشگاه را پر کنند

به گزارش "ورزش سه"، مسیح زاهدی دفاع کناری تیم ماشین سازی این فصل نمایش های خوبی را در این تیم ارائه کرده است. او در گفتگو با ورزش سه در ابتدا راجع به تمرینات این تیم گفت: خداراشکر تمرینات، تمرینات خوبی بود. ما فصل قبل دو اردوی خوب داشتیم و تیم‌مان هم خداراشکر از لحاظ بدنی خیلی بهتر شده، نسبت به قبل هم از لحاظ بدنی و هم از لحاظ تاکتیکی. چند بازیکن جذب کردیم که آنها هم کم کم با تیم هماهنگ می‌شوند مطمئن باشید که ادامه فصل تیم خیلی بهتر می‌شود.

 

مسیح زاهدی درباره بازی آینده ماشین سازی هم گفت: ما هر بازی بیشتر برای برد به زمین می‌رویم. تیم ما نیم فصل اول هم نشان داده که جلوی تیم‌های بزرگ مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان کم نیاورده‌ایم. جلوی سپاهان ما دقیقه ۸۷_۸۸ گل را خوردیم با اینکه ده نفره بودیم، این نشان دهنده این است که تیم ما تیمی نیست که به این راحتی‌ها ببازد. در بازی با صنعت نفت هم برای برد به زمین می‌رویم ولی صنعت نفت تیم خوبی است، بازی‌اش با سپاهان را ما دیدیم و آنالیز کردیم، معلوم بود که تیم قدرتمندی است ولی انشاالله بتوانیم از شرایط میزبانی‌مان استفاده کنیم و ببریم.

 

او راجع به نقش زنوزی در تیم ماشین سازی هم گفت: پرداختی‌های ما برای امسال خداراشکر خیلی خوب بوده، آقای زنوزی هم لطف داشتند. همچنین کسانی وقتی در فوتبال هستند باید قدرشان را دانست. آقای نصیرزاده هم همه تلاششان را می‌کنند وقتی که بچه ها پول نیاز دارند، اینطور نیست که کسی از تیم پول نیاز داشته باشد شاید دریافتی‌اش را به موقع داده باشند ولی پول هم نیاز داشته باشد باز کمک می‌کنند. دستشان درد نکند همیشه این لطف را به بچه‌ها داشتند. تیم ما بیشتر بخاطر خود آقای زنوزی که لطف داشتند الان کم پیدا می‌شود کسی دو تیم داشته باشد و بتواند به همین راحتی بودجه دو تیم را کامل بدهد ولی در تیم ما الان بیشتر فکر بچه ها این است که از اینجا که در جدول هستیم رتبه‌مان را بهتر کنیم و بتوانیم جواب خوبی‌های آقای زنوزی و مردم این شهر که خیلی لطف دارند به دو تیم را بدهیم.

 

دفاع کناری تیم ماشین سازی راجع به حمایت هواداران نیز توضیح داد: هواداران تبریزی به دو تیم تعصب دارند و مطمئنا به ورزشگاه می‌آیند و ما هم خیلی دوست داریم. فوتبال بدون طرفدار اصلا معنی ندارد و فایده ندارد و وقتی باشند فوتبال لذت‌بخش تر میشود و انشالله بیایند و ورزشگاه هم دوباره پر شود. ما بازی اولمان کمتر بود اما خداراشکر در حدودا ۸_۹ بازی که در خانه داشتیم خیلی خوب بود و ورزشگاه پر میشد. انشالله ما هم بتوانیم با نتایج خوب جوابشان را بدهیم.

 

زاهدی در خصوص انتقال موسوی از ماشین به تراکتور و احتمال انتقال خودش هم اظهار داشت:  آرزوی هرکسی هست که به تیم بزرگی مثل تراکتورسازی برود، من هم مستثنی نیستم و خیلی دوست دارم چون تراکتورسازی تیم بزرگی است و طرفدار‌های پرشوری دارد که هر بازیکنی دوست دارد به این چنین تیمی برود. تیم قدرتمندی مثل تراکتورسازی که مخصوصا امسال هم مهره‌های خوبی دارد و هم بازیکنان بزرگی داخلش هستند کنار بازیکنان بزرگی که در تراکتور هستند بازی کردن خیلی لذت‌بخش است ولی فعلا من در اختیار تیم ماشین سازی هستم و انشالله تا اخر فصل ببینیم چه پیش میاید. هر چه پیش آید خوش آید.

 

مسیح زاهدی راجع به مصدومیتش  گفت: من برای این بازی احتمال دارد نباشم، چون کمی مصدومیت دارم و تا فردا دکترها قرار شده جواب قطعی بدهند که ببینم میتوانم بازی کنم یا نه. از کشاله کمی مصدومیت دارم انشالله بتوانم در این بازی باشم.

 

وی افزود: در بازی پرسپولیس تعویض شدم که بخاطر مچ پایم بود و پنج هفته اخر را با مصدومیت مچ پا بازی کردم که الان خداراشکر خوب شده فقط الان یک مقدار از کشاله مصدومیتی دارم که انشالله برطرف شود و بتوانم بازی کنم.

 

دیدگاه‌ها