کد خبر : 1590275 | 20 بهمن 1397 ساعت 11:24 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

اهل شاخه: می‌خواهیم بین ۶ تیم اول باشیم

محمد اهل شاخه می‌گوید تیم ماشین سازی تلاش می‌کند بین ۶ تیم اول لیگ باشد.

اهل شاخه: می‌خواهیم بین ۶ تیم اول باشیم

به گزارش "ورزش سه"، محمد اهل شاخه در بازی با استقلال خوزستان موفق شد دروازه تیم حریف را باز کند و ماشین سازی را به برد ارزشمندی برساند. او در گفتگو با ورزش سه در ابتدا به شرایط تیم اشاره کرد و اظهار داشت:  ما در تعطیلات ۵۰ روزه لیگ یک دوره بدنسازی خیلی خوب داشتیم، تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و خدا رو شکر توانستیم بازی اول را به هر نحوی که بود ببریم هر چند که زیاد خوب نبودیم و بعد از آن برد هم تیم انگیزه مضاعفی برای برد در دیدار مقابل نفت ابادان دارد و انشاالله بتوانیم همینجور ادامه دهیم. خدا رو شکر تمرینات خیلی خوب پیش می‌روند. ۲-۳ روز بعد از بازی تمرین کردیم و انشالله فردا پس فردا برای بازی آماده شویم.

 

محمد اهل شاخه درباره گلزنی مقابل استقلال خوزستان شرح داد: گلی که به ثمر رسید حاصل تلاش کل تیم بود و فقط من نبودم در کل از گلم خوشحالم ولی از کسب پیروزی تیم خیلی خوشحال می‌شوم تا اینکه بخواهم خودم گل بزنم.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا انگیزه اصلی او اثبات خودش به تراکتوری هاست؟ گفت: نمیخواهم وارد بحث تراکتور شوم ولی در کل از موقعی که به ماشین سازی آمدم خدا را شکر وضعیت خط دفاعی و کل دفاع تیمی خیلی بهتر شده است. همه به هم کمک میکنند در تیم ما و اگر کسی اشتباهی کند نفر بعدی جبران میکند و همینجور که مطلعید در ۸-٩ بازی اخیر تیم ما تنها ٣-۴ گل خورده است.

 

اهل شاخه راجع به وضعیت ماشین سازی در جدول هم گفت: درست است که ما رتبه خوبی در جدول نداشتیم ولی بازی خوبی ارائه میدادیم مخصوصا هفته های اخیر مقابل تیم های بالای جدول اگر کمی باهوشتر و با تمرکز بیشتری بودیم میتوانستیم امتیازات بیشتری را جمع کنیم ولی در نیم فصل دوم همانطور که میدانید امتیاز گرفتن خیلی سخت میشود. امیدوارم به بردهای خود ادامه دهیم هدف بزرگی داریم و میخواهیم بالای جدول باشیم و تنها با برد میتوانیم به آن برسیم.

 

وی در پایان راجع به نقش زنوزی در تیم ماشین سازی هم گفت: آقای زنوزی فردی شناخته شده در تبریز است که خیلی به این شهر کمک کرده است فرق مالی زیادی بین تراکتور و ماشین سازی نمیگذارد و وضعیت تیم ما هم نه خیلی خوب ولی باز هم از خیلی تیم های لیگ برتری بهتر بوده و بعضی بازیکنان به خاطر دریافتی های سال های قبلشان ناراحت بودند که انشاالله با مدیریت اقای زنوزی این مشکلات هم برطرف می‌شوند


در کل اقای زنوزی تلاش زیادی میکنند. ما هم باید بین شش تیم اول باشیم.

 

 

دیدگاه‌ها