کد خبر : 1590278 | 20 بهمن 1397 ساعت 11:22 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت ایبسکو در دربی حساس مادرید

ایسکو، ستاره بازی‌ساز رئال مادرید، به دلیل مشکل از ناحیه کمر و انتقادات علنی‌اش از سانتیاگو سولاری، در فهرست نهایی رئال برای دربی امروز شهر مادرید، جایی ندارد.

غیبت ایبسکو در دربی حساس مادرید

به گزارش "ورزش سه"، ایسکو، ستاره‌ ناراضی رئال مادرید که در روزهای گذشته به دلیل انتقاد علنی از سرمربی رئال، سانتیاگو سولاری، به دلیل بازی ندادن به او و نیمکت‌نشین کردنش خبرساز شده بود در فهرست نهایی رئال برای دربی امروز شهر مادرید جایی ندارد. به گزارش روزنامه‌های اسپانیا علت کنار گذاشته شدن ایسکو به احتمال زیاد ناراحتی او از ناحیه کمر و انتقاداتش از سولاری بوده است.

 

1379591

 

ایسکو روز جمعه در جریان تمرین رئال مادرید به دلیل درد در ناحیه کمر نتوانست تمرین را به پایان برساند و زودتر از سایرین زمین تمرین را ترک کرد. اما مشکل ایسکو در حال حاضر فقط این نیست. بعد از اخراج خولن لوپتگی، ایسکو نتوانسته با سانتیاگو سولاری رابطه خوبی برقرار کند و هفته گذشته به دلیل انتقاد از سرمربی‌ رئال در توییتر، باعث عصبانیت او شد و سولاری بعد از توییت ایسکو در یک مصاحبه در مقام پاسخگویی به ایسکو برآمد.

 

ایسکو در توییتر مدعی شده بود که به او به اندازه سایر هم‌تیمی‌هایش فرصت داده نمی‌شود. سولاری اما انتقاد ایسکو را بی‌پاسخ نگذاشت و در کنفرانس خبری پیش از دربی مادرید یا ال‌دربی، در پاسخ به سوالی درباره انتقاد ایسکو گفت یک فوتبالیست باید با تمام قوا تلاش کند تا به ترکیب اصلی تیم راه یابد.

 

 

 

دیدگاه‌ها