کد خبر : 1590310 | 20 بهمن 1397 ساعت 14:34 | 44.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنانم غیرت دارند

گل محمدی: درخواست منشا بودجه یک فصل ما بود

سرمربی تیم پدیده مشهد می‌گوید به دنبال جذب دو بازیکن خارجی هستند تا به وسیله آن‌ها نقاط ضعف تیمشان را تقویت کرده و نتایج خوبی کسب کنند.

گل محمدی: درخواست منشا بودجه یک فصل ما بود

به گزارش "ورزش سه" یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پدیده مشهد در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار با استقلال خوزستان شرکت کرد و برای بازی حساس فردا تیمش گفت:


فردا بازی سختی را در پیش داریم. چند بازی از استقلال خوزستان دیده‌ایم و باید بگویم نسبت به شروع فصل پیشرفت خوبی داشته‌اند. آنها در ضدحمله خطرناک هستند و حریفان را غافلگیر می‌کنند. بچه‌های ما باید مراقب ضدحملات حریف باشند. قطعاً بازی راحتی نخواهیم داشت، اما امیدوارم با حضور هواداران که دلگرمی ما خواهند بود، بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم. با اینکه هفته گذشته به پرسپولیس باختیم، اما بازیکنانم تمرینات خوبی انجام دادند و از لحاظ روحی - روانی شرایط بهتری دارند. امیدوارم فردا شاهد حضور خیل عظیم تماشاگران باشیم تا انگیزه مضاعفی به بازیکنان بدهند.

 


*در شان ما نیست که برای تمرین به تهران برویم


انتظار داشتم امکانات بیشتری داشته باشیم، اما این‌طور نشد. ما هنوز لَنگِ زمین تمرین هستیم و مجبوریم چند روز به تهران سفر کرده تا در این شهر تمرین کنیم. این موضوع در شأن و شخصیت یک تیم مشهدی نیست که به علت نداشتن زمین تمرین به تهران برود. با توجه به مشکلاتی که پدیده دارد، به این مرحله رسیده که زمین تمرین نداشته است. با حضور مالک باشگاه که برنامه بلند مدت دارد، قرار است بر اساس این برنامه خیلی از مشکلات حل شود. برنامه خوبی چیده شده تا این امکانات فراهم شود. از آن طرف، حمایت مسئولان را می‌طلبد. اگر دنبال این هستیم که کار ریشه‌ای صورت گرفته و جوانان مشهدی فرصت نشان دادن توانایی‌های خود را داشته باشند، باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم. فکر کنم این اراده نزد مالک باشگاه پدیده وجود دارد. مسئولان محترم نیز باید حمایت کنند تا مالک باشگاه به راهش ادامه دهد. امیدوارم این اتفاق در استان پهناور خراسان رضوری و جایی که استعدادهای ناب دارد، رخ دهد. اگر مسئولان به فکر جوانان هستند و اینکه اوقات فراغت‌شان پر شده و استعدادشان شکوفا شود، باید اتفاق خوبی را در استان رقم بزنند.

 


*پول منشا بودجه یک فصل ما بود


ما براساس بودجه‌ای که داریم، پیش رفتیم. ما منشا را می‌خواستیم، اما او برای یک فصل و نیم مبلغ 700 هزار دلار درخواست کرده بود که در بودجه باشگاه نبود. با این رقم می‌توانیم تیم را گردانده و بودجه یک فصل را داشته باشیم. همان‌طور که گفتم ما با توجه به سیاست و بودجه باشگاه جلو می‌رویم. این توقع نباید وجود داشته باشد که با حضور مالک باشگاه، خریدهای آنچنانی داشته باشیم. نباید اختلاف قراردادی بین بازیکنانی که در نیم‌فصل اول عملکرد خوبی داشتند، با بازیکنان جدید به وجود بیاید تا باعث اختلاف شود. همه باید شرایط تیم و باشگاه را درک کنند. ما راه جدیدی را شروع کرده‌ایم و نیاز به برنامه‌ریزی خوبی داریم. فکر نمی‌کنم با گرفتن چند بازیکن میلیاردی مشکلی حل شود. چیزی که اهمیت دارد، بحث فراهم شدن امکانات و زیرساخت‌هاست تا برنامه سه تا پنج ساله اجرا شود.

 


*بازیکنانم با غیرت و شرف بازی می‌کنند


ما نیز دوست داریم بازیکن گرانقیمت و باکیفیت داشته باشیم، اما باید به بودجه و جیب‌مان نگاه کنیم و بازیکن بگیریم. چیزی که خیلی مهم است، بازیکنان با همه وجودشان برای مردم و شهر مقدس مشهد بازی می‌کنند و از جان‌شان مایه می‌گذارند. اگر تا اینجا آمده‌ایم به خاطر غیرت و شرف بازیکنان بوده است. با جیب خالی توانستیم تیم را به این خوبی بالا بکشانیم. ما همان تیم با همان انگیزه هستیم و می‌خواهیم همان نتایج را تکرار کنیم، اما کار در نیم‌فصل دوم سخت و گرفتن امتیاز سخت‌تر است. تنها انگیزه ما خوشحال کردن هواداران است. بدون شک بازیکنان پدیده از شروع تا انتهای بازی با همه وجودشان بازی خواهند کرد.

 


*در صدد جذب دو بازیکن خارجی هستیم


صحبت‌هایی برای جذب بازیکن شده بود، اما گرفتن بازیکن آزاد ریسک بالایی دارد، چون بازیکن مدنظر یا بازی نکرده یا تمرین نداشته است و احتمال مصدومیتش وجود دارد. بنابراین گرفتن بازیکن خارجی زمان‌بر است. شاید یک بازیکن گیرمان بیاید و خوش‌شانس باشیم و از او به نتیجه برسیم. درصدد هستیم که در یکی دو پست بازیکن خارجی با توجه به بودجه و سیاست باشگاه جذب کنیم. خیلی از مشکلات ما با حضور مالک جدید باشگاه حل شده است، اما اینکه فشار بیاوریم تا تیم سهمیه گرفته، قهرمان لیگ یا جام حذفی شود، درست نیست. این موضوع به جز فشار آوردن و ایجاد بار روانی تأثیر دیگری ندارد. ما باید با خیال آسوده کار کنیم و همان توقعات نیم‌فصل اول را داشته باشیم.

 

امیدوارم به مانند نیم‌فصل اول بازی‌‌های خوبی را انجام دهیم.

 

 

 

دیدگاه‌ها