کد خبر : 1590357 | 20 بهمن 1397 ساعت 19:03 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: من باعث پیشرفت پوگبا نشده ام!

اوله گونار سولسشر، سرمربی جوان منچستر یونایتد، مدعی شد تیمش می توانست گل های بیشتری وارد دروازه فولام کند.

سولسشر: من باعث پیشرفت پوگبا نشده ام!

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ امروز موفق شدند با دبل پل پوگبا نهایتا با سه گل فولام را مغلوب کرده و بعد از مدت ها با یک بازی بیشتر، در رتبه چهارم جدول قرار گیرند.

 

سولسشر گفت: "من باعث پیشرفت پوگبا نشده ام و او با توانایی خود بازی می کند. ما فقط تلاش می کنیم که تیم را به سمت جلو هدایت کنیم تا هر بازیکنی در جایگاه خود قرار گرفته و بتواند به تیم های رقیب ضربه بزند.

 

1380388

 

درخشش پوگبا به خاطر توانایی های خودش است و ارتباط و صحبت های من با او مانند دیگران است. این روش مربیگری است و پوگبا نیز پاسخ مثبتی به این سبک داده است.

 

یونایتد تیم جوان با ترکیبی هیجان انگیز است. در حال حاضر ما فقط باید تمرکز خود را افزایش داده و امیدوار باشیم به رتبه های بالاتری در جدول برسیم. ما باید همه کار را خودمان انجام دهیم و روی کمک کسی حساب نکنیم.

 

من باید به بازیکنان اعتماد کنم و احساس نمی کنم مشکلی در مورد بازی کردن هیچکدام از آنها وجود داشته باشد. فولام در 10 دقیقه اول ما را تحت فشار قرار دادند، اما پس از زدن گل اول ما خیلی خوب بازی کردیم. لذت بخش ترین زمان بازی، نیمه دوم بود و ما جریان مسابقه را کنترل کردیم. می توانستیم چهار یا پنج گل دیگر هم بزنیم و این همان سبکی است که ما در برابر لستر هم پیاده کردیم."

دیدگاه‌ها