کد خبر : 1590386 | 20 بهمن 1397 ساعت 21:10 | 98.8K بازدید | 0 دیدگاه

مو صلاح بالاتر از هری ، سرخیو و پیر امریک؛

گل شماره 17 در آنفیلد؛ عجب پاس گلی! (عکس)

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول در کنار سادیو مانه و روبرتو فرمینو، یک روز رویایی را در آنفیلد رقم زدند.

گل شماره 17 در  آنفیلد؛ عجب پاس گلی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف لیورپول در هفته های اخیر باعث شده بود سیتیزن ها با یک بازی بیشتر نسبت به آنها در صدر جدول قرار گیرند و مرسی سایدی ها برای بازگشت به رتبه اول، باید در خانه بورنموث را مغلوب می کردند.

 

یک ضربه سر چکشی از سوی سادیو مانه و یک ضربه چیپ تماشایی فوق العاده از جورجی واینالدوم باعث شد لیورپول در همان 45 دقیقه نخست با دو گل برتری راهی رختکن شد و محمد صلاح نیز در نیمه دوم طوفان تیمش را تکمیل کرد.

 

محمد صلاح که در هفته های اخیر به دلیل ناکامی در نجات تیمش از مقاطع دشوار مورد انتقاد شدیدی قرار گرفته بود، امروز و در نیمه دوم دیدار تیمش برابر لیورپول تبدیل به همان ستاره همیشگی شده و دوباره خط دفاعی بورنموث را آزار داد.

 

ستاره مصری مرسی سایدی ها حرکتی تماشایی را آغاز کرد و در ادامه روبرتو فرمینو با یک پاس پشت پای تماشایی، صلاح را در محوطه صاحب فرصت کرد تا او گل سوم تیمش را نیز به ثمر برساند.

 

محمد صلاح در ادامه نیز فرصت خوبی برای زدن یک گل دیگر شد اما شوت تماشایی او به دیرک دروازه برخورد کرد تا در نهایت او با 17 گل و در هفته های پیر آمریک اوبامیانگ نیز موفق به گلزنی نشد، با دو گل اختلاف در صدر قرار گرفته و شانس بالایی برای کسب کفش طلای لیگ جزیره برای دومین سال متوالی داشته باشد.

 

در صورت ادامه این روند از سوی لیورپول، آنها می توانند بعد از حدود سه دهه به قهرمانی رسیده و برای اولین بار لیگ برتر را فتح کنند.

 

1380449

 

1380451

 

1380450

 

1380448

 

1380452

دیدگاه‌ها