کد خبر : 1590417 | 20 بهمن 1397 ساعت 23:30 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

ناراحتی دورتموندی ها از توقف مقابل هوفنهایم

ماریو گوتزه، ستاره بروسیا دورتموند، از اینکه تیمش نتوانست در دیدار مقابل هوفنهایم، برتری سه گله اش را حفظ کند و به تساوی رضایت داد، ابراز ناراحتی کرد.

ناراحتی دورتموندی ها از توقف مقابل هوفنهایم

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که لوسین فاوره، سرمربی دورتموند، به دلیل سرماخوردگی غایب بود، ابتدا دورتموند با گل های سانچو، گوتزه و گریرو پیش افتاد اما در فاصله دقایق 76 و 83، سه گل دریافت کرد و از این دیدار به یک امتیاز رضایت داد؛ نتیجه ای که گوتزه از آن ناراضی است.

او به خبرنگاران گفت:" قبول این نتیجه بسیار دشوار است که مقابل حریف سرسختی مانند هوفنهایم 3-0 پیش باشید و در نهایت بازی 3-3 مساوی شود. ما نباید اجازه می دادیم این اتفاق رخ بدهد. ما در دقایق زیادی، خوب بازی کردیم. حتی اگر سرمربی غایب است، ما باید در زمین عملکرد خوبی داشته باشیم. ما نیاز داریم که با اعتماد به نفس، نتیجه لازم را بگیریم. شرایط امروز برای من خوب پیش رفت اما دوست داشتم پیروز شویم."

 

 

1380493

 

مانفرد استفس، کمک مربی دورتموند هم گفت:" پذیرفتن این نتیجه بسیار دشوار است. ما برای 75 دقیقه فوق العاده بازی کردیم و می توانستیم 4-0 پیش بیفتیم اما با همان سه گل ادامه دادیم و مساوی کردیم. روی سه گل، در دفاع کردن کمی مبتدی بودیم و متاسفانه نبردهای سرنوشت سازی را واگذار کردیم.

ما در طول بازی با لوسین فاوره تماس داشتیم. من بعد از بازی، از طریق تلفن گفتگوی کوتاهی با او داشتم. او به اندازه ما ناراحت بود. البته که رقم خوردن چنین نتیجه ای بسیار ناراحت کننده است اما ما به هر حال یک امتیاز گرفتیم. تیم باید این بازی را پشت سر بگذارد."

دیدگاه‌ها