کد خبر : 1590422 | 21 بهمن 1397 ساعت 00:30 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: این همان عملکردی است که از صلاح می‌خواهیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از پیروزی 3-0 مقابل بورنموث، عملکرد محمد صلاح در این دیدار را مورد تحسین قرار داد.

کلوپ: این همان عملکردی است که از صلاح می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا سادیو مانه با ضربه سر قرمزها را پیش انداخت و پس از آن جورجینیو وینالدوم حساب کار را 2-0 کرد. در ابتدای نیمه دوم، صلاح روی پاس دیدنی روبرتو فیرمینو، گل سوم را برای قرمزها زد تا شکست بورنموث قطعی شود.

به این ترتیب، این ستاره مصری برای دومین فصل پیاپی، از رکورد 20 گل در لیگ برتر گذشت و به همین دلیل، کلوپ عملکرد او را مورد تحسین قرار داد.

او به خبرنگاران گفت:" این رکورد خوب است اما عملکرد او خیلی خوب بود. او نمایش فوق العاده ای ارائه داد. او بازی فوق العاده ای ارائه داد. این دقیقا فوتبالی است که او می تواند بازی کند و چیزی است که ما می خواهیم او بازی کند؛ درگیر در روند بازی  و نه فقط گلزنی، حضور در بازی سازی، گاهی بازگشت به عقب، در فضاهای کوچک، قرار گرفتن در کناره ها و همه اینها. این دقیقا همان شکلی است که او باید بازی کند و او به بهترین شکل این بازی را ارائه داد.

 

 

1380452

 

روی گلی که او به ثمر رساند، فکر نمی کنم بازیکنان زیادی باشند که در آن صحنه، کاری که بابی فیرمینو انجام داد را بتوانند انجام بدهند. خیلی ها تلاش می کنند تا گل بزنند و توپ بلوکه می شود اما او یک پاس کوچک داد و صلاح هم یک تمام کننده کاملا خونسرد است."

کلوپ همچنین در مورد شرایط جورجینیو واینالدوم پیش از بازی گفت:" ما از نمایش تیم در دو دیدار قبلی راضی نبودیم و کمی روی ضربات آزاد مشکل داشتیم. چیزهای زیادی بود که ما باید آن را بهبود می دادیم. ما مصدومانی داشتیم و یک بازیکن آماده که شب قبل از بازی ناگهان مریض شد.

واینالدوم شب گذشته در هتل تیم نخوابید. او دو شب قبل دچار حالت تهوع شد بنابراین نمی توانست به هتل تیم بیاید. ما امروز انتظار زیادی داشتیم و امروز به شکل فوق العاده ای به پیروزی رسیدیم. ما در زمین بازی های فوق العاده ای دیدیم."

دیدگاه‌ها