کد خبر : 1590497 | 21 بهمن 1397 ساعت 12:37 | 45.7K بازدید | 0 دیدگاه

سیتی-چلسی؛ سد بزرگ پیش روی پسران پپ

این دیدار سرنوشت لیگ برتر را مشخص می کند؟

پپ گواردیولا در یک بازی حساس امشب میزبان آبی های لندن است؛ نبردی برای بازگشت به صدر و تحت فشار گذاشتن لیورپول.

این دیدار سرنوشت لیگ برتر را مشخص می کند؟

به گزارش "ورزش سه"، در هفته های اخیر شاهد رقابت جذابی بین سیتی و لیورپول در صدر جدول هستیم. هردو تیم به خوبی می‌دانند که باید در دیدارهای دشواری به پیروزی برسند تا قهرمان شوند. یکی از آن دیدارهای بزرگ امشب در اتحاد برگزار می شود است؛ منچسترسیتی-چلسی.

اگر سیتیزن ها در این بازی برنده شوند، رقابت بین سیتی و لیورپول فشرده تر خواهد شد. البته تاتنهام هم باید با لستر بازی کند و قطعا بازی جذاب و مهمی خواهد بود. تاتنهام هم در کورس قهرمانی قطعا حرفی برای گفتن دارد. این هفته شاید مشخص کننده قهرمان و چهار تیم برتر لیگ جزیره باشد. تیم های آرسنال، یونایتد، چلسی، تاتنهام، سیتی و لیورپول همگی تیم های آماده ای هستند که باید برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با هم رقابت کنند.

به هر حال امشب به نظر می رسد که سیتی رحیم استرلینگ و کوین دی بروین را در اختیار داشته باشد. البته آن ها غایبانی نظیر بنجامین مندی، کلودیو براوو و کاپیتان کمپانی را نیز دارند.

در طرف دیگر هم به نظر می رسد که چلسی رودیگر را در اختیار داشته باشد با وجود اینکه او در برد مقابل هادرسفیلد غایب بود.

اما در نهایت آن ها چه ترکیبی را برای این بازی حساس خواهند داشت؟ در اینجا به بررسی ترکیب احتمالی دو تیم می پردازیم؛ چیزی که نقش مهمی در رقم خوردن نتیجه نهایی و شاید قهرمانی داشته باشد:

 

1350606

 

دی بروین مقابل تیم سابق

پیش‌بینی می شود که کوین دی بروین امشب در قلب خط میانی سیتی ظاهر شود و عملکرد خوبی هم داشته باشد. او در چلسی موقعیت آنچنانی برای بازی کردن نداشت پس باشگاه را ترک کرد. مسئولان چلسی حتی به او اهمیت هم نمی دادند اما اکنون آن ها حسرت داشتن او را می خورند. دی بروین در این فصل از لیگ برتر بازی‌های مهمی را به دلیل مصدومیت از دست داد در حالی که لیورپول به لطف درخشش ستاره هایش، به امید اول قهرمانی تبدیل شد.  

پیش‌بینی اسکواکا از ترکیب منچستر سیتی: ادرسون، واکر، استونز، اوتامندی، لاپورته، فرناندینیو، داوید سیلوا، دی‌ بروین، آگوئرو، استرلینگ، سانه

پیش‌بینی اسکواکا از ترکیب چلسی: کپا، سزار آسپلیکوئتا، رودیگر، لوییز، آلونسو، جورجینیو، کانته، کوواچیچ، ادن هازارد، گونسالو ایگواین، ویلیان

 

لاپورته همچنان در دفاع چپ

این مدافع با استعداد، خیلی سریع به شرایط لیگ انگلیس عادت کرد و او اکنون انتظار می رود که به عنوان دفاع چپ در این بازی ظاهر شود. لاپورته در بازی با اورتون هم نقش به سزایی داشت و در آن بازی یک مهره مهم در دفاع و حمله سیتیزن ها بود. علی رغم حاضر بودن فابین دلف و دنیلو، به نظر می رسد که این بازیکن 24 ساله در نقش دفاع چپ توپ بزند.

 

 

1380587

 

 

نیمکت نشینی بارکلی

عملکرد چلسی در بازی قبل مقابل هادرسفیلد خوب بود اما آن بازی عیار تیم را مشخص نمی کند، آن ها عالی بازی کردند و بسیار خوب و برنامه ریزی شده توانستند 5 گل به ثمر برسانند که دوتا را ایگواین تازه وارد به ثمر رساند.

راس بارکلی که بالاخره در ترکیب تیم مورد استفاده قرار گرفت، توانست در آن بازی یه پاس گل بدهد و عملکردی نسبتا خوب داشته باشد. اما به نظر نمی رسد که او بتواند در ترکیب تیم چلسی مقابل سیتی مورد استفاده قرار بگیرد و باید جای خود را به کوواچیچ دهد که بازیکنی به مراتب به کیفیت تر و بهتر است.

 

 

1380586

 

استرلینگ ستاره ای از طلای 24 عیار

ستاره سابق لیورپول یک بازیکن در کلاس جهانی برای پپ گواردیولا است که توانایی بالایی در بازی با توپ و پخش توپ دارد.

استرلینگ برای مدت طولانی بازی می کند، یعنی او در جام جهانی موفقی که انگلیس داشت بازی می کرد و فصل قبل هم در سیتی حضور ثابت داشت و موفق بود و او اکنون هم بازی می کند. او باید یک استراحت هم داشته باشد و این را پپ نیز می داند. به خاطر همین او برابر اورتون استراحت کرد که امشب درخشان باشد و مانند همیشه تاثیر گذار. قطعا او ستاره ای است که می تواند چلسی و یاران ساری را آزار دهد و سیتیزن ها از مصدومیت او خوشحال نمی شوند. به همین دلیل او در بازی برابر اورتون استراحت کرد که از مصدومیت دور شود.

 

1359543

 

ترکیب احتمالی دو تیم به انتخاب ایندیپندنت:

سیتی: ادرسون، واکر، اوتامندی، دانیلو، استونز، فرناندینیو، دی بروین، داوید سیلوا، آگوئرو، استرلینگ، سانه

چلسی: کپا، داوید لوییز، آزپلیکوئتا، مارکوس آلونسو، رودیگر، کانته، کوواچیچ، جورجینیو، هازارد، ایگواین، ویلیان

 

منبع: اسکواکا

ترجمه: امیررضا ایمانی

دیدگاه‌ها