کد خبر : 1590560 | 21 بهمن 1397 ساعت 16:14 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

قفل ۳۱۱ دقیقه ای دروازه پرسپولیس شکست؛

شوت زبیدی در پاسخ به خروج اشتباه بیرانوند!

مهدی زبیدی پس از خروج عجیب و غریب علیرضا بیرانوند دروازه پرسپولیس را باز کرد.

شوت زبیدی در پاسخ به خروج اشتباه بیرانوند!

به گزارش ورزش سه، بهترین خط دفاعی لیگ در غیاب شجاع خلیل زاده تنها ۲۵ دقیقه توانست مقاومت کند و سرانجام از روی نقطه کرنر و با اشتباه دروازه بان پرسپولیس، دروازه این تیم فرو ریخت. شاگردان برانکو ایوانکوویچ آخرین بار در دقیقه ۷۴ بازی با سپاهان گل خورده بودند و پس از آن مقابل پارس جنوبی، سپیدرود رشت و پدیده مشهد کلین شیت کرده و با گلرهای مختلف، این رکورد را ثبت کرده بودند.

 

اما در بازی با فولاد از همان ابتدا دروازه این تیم در معرض خطر بود. در دقایق ابتدایی علی میرزایی دروازه پرسپولیس را باز کرد اما کمک داور به درستی پرچم خود را بالا برد تا گل تیم سرخپوش زمین مردود شود. دقایقی بعد نوبت لوسیانو پریرا بود که در محوطه جریمه صاحب موقعیت شود اما تکل سیدجلال حسینی در لحظه سوت شیمبا، باعث شد تا دروازه بیرانوند همچنان بسته بماند. لحظاتی بعد نیز احمد نوراللهی توپ را به کرنر فرستاد.

 

همین کرنر پس از فعل و انفعالاتی وارد دروازه پرسپولیس شد. در ابتدا خروج ناقص بیرانوند توپ را در اختیار فولادی ها قرار داد اما نادری در نقش منجی ظاهر شد و اجازه گلزنی به تیم افشین قطبی را نداد اما سرانجام در توپ برگشتی، مهدی زبیدی دروازه خالی از دروازه بان پرسپولیس را باز کرد.

 

بیرانوند که در این صحنه عملکرد ضعیفی داشت، دقایقی بعد با سیو استثنایی مانع از دومین گل تیم فولاد شد.

دیدگاه‌ها