کد خبر : 1590574 | 21 بهمن 1397 ساعت 16:45 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

تداوم رکورد عجیب و غریب سولاری در دربی ها

سانتیاگو سولاری شب گذشته توانست رئال مادرید را به پنجمین برد متوالی اش در لالیگا هدایت کند.

تداوم رکورد عجیب و غریب سولاری در دربی ها

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال پس از شکست 0-2 خانگی برابر سوسیداد، به یکباره متحول شد و پس از آن توانسته 5 بازی متوالی در لالیگا را پیروز شود. سویا، بتیس، اسپانیول، آلاوس و اتلتیکو، قربانیان رئال در هفته های اخیر بوده اند.

در کوپا دل ری نیز رئال یک باخت بی اثر 1-0 در زمین لگانس را متحمل شد؛ ضمن اینکه جیرونا را در هر دو بازی رفت و برگشت شکست داد و در بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری نیز برابر بارسا در نوکمپ به تساوی 1-1 دست یافت.

 

 

1378994

 

 

در واقع برتری روز گذشته 3-1 در زمین اتلتیکو، اثباتی بر بازگشت رئال به روزهای اوجش بود. رئال در 18 بازی لالیگایی اخیرش در زمین اتلتیکو فقط یک بار شکست خورده(4-0 فوریه 2015)، 12 بار پیروز شده و 5 بار نیز متوقف شده است.

 

جالب اینکه سانتیاگو سولاری، سرمربی رئال هرگز در دربی مادرید شکست نخورده است. او سه بار با پیراهن اتلتیکو برابر رئال به میدان رفته و 4 بار نیز با پیراهن رئال در دربی ها حاضر بوده است. بازی شب گذشته اولین حضور او در قامت سرمربی بود. حاصل کار سولاری 7 برد و تنها یک تساوی بوده است. او برابر سیمئونه در دورانی که بازی می کرد نیز دو بار پیروز شد و یک بار هم به تساوی رسید و در قامت مربی نیز این اولین مصاف او با ال چولو بود که یک پیروزی خیره کننده برای او به دنبال داشت.

همچنین رئال پس از چلسی، سویا و اسپانیول به چهارمین تیمی بدل شد که توانسته اتلتیکو را در ورزشگاه جدیدش مغلوب کند.

دیدگاه‌ها