کد خبر : 1590613 | 21 بهمن 1397 ساعت 18:03 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

کودک درون سیدی زنده است!

مهاجری: ثابت کردیم زندگی نیاز به صبر دارد

سرمربی ماشین سازی تبریز اعتقاد دارد تیمش می تواند در آینده هم نتایج خوبی کسب کند.

مهاجری: ثابت کردیم زندگی نیاز به صبر دارد

به گزارش "ورزش‌سه"، رضا مهاجری بعد از کسب دومین پیروزی متوالی مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری حضور یافت و صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


این برد تقدیم به مردم آذربایجان و تبریز


این برد بسیار ارزشمند بود که به مردم خوب تبریز، آذربایجان و تماشاگران فوتبال تقدیم می‌کنم. ما به این برد نیاز داشتیم. اگر قرار بود اتفاقی بیفتد باید چیزهایی را از دست بدهیم تا چیزی را به دست آوریم. حضور تماشاگران در این شرایط خیلی کمک بزرگی بود و این بازیکنان به یار دوازدهم نیاز دارند.


امیدوارم تعداد تماشاگران بیشتر شوند


امیدوارم در بازی‌های بعدی هم تماشاگران بیشتر شوند. بازی سنگینی را امروز شاهد بودیم. یک جمله کلیشه‌ای اینکه ما روی نقاط ضعف و قوت تیم کار کرده بودیم. بچه‌ها به جز زدن ضربات آخر روی بازی تمرکز داشتند. تیم یک بازی بسته را ارائه کرد وچشم به ضد حمله داشت اما نوع بازی بچه‌های ما این فرصت را از آنها گرفت. بعد از گل شرایط بازی تغییر کرد حالا نفتی‌ها جلو می‌آمدند و ما به دنبال استفاده از ضد حمله بودیم اما نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم.


با این برد اعتماد هواداران را جلب می‌کنیم


کیفیت زمین به خاطر بارش باران و تگرگ روی بازی ما تاثیر گذاشت. اگر پاسی درست ردوبدل نمی‌شد به خاطر خیس بودن زمین بود. در مجموع برد ارزشمندی داشتیم که این می‌تواند برای ما خوب باشد و اعتماد به نفس بازیکنان را بالا ببرد. با این برد می‌توانیم اعتماد هواداران را جلب کنیم تا شاهد حضور بیشتر هواداران باشیم.


در ضربات ایستگاهی بازیکنان خلاقی داریم


فوتبال نشات گرفته از فراز و نشیب است و ما تیم ثابتی نداریم. یک تیم حمله می‌کند تا به گل برسد. امروز هم بازی از این قاعده خارج نبود. با وجود احترامی که برای نفت قائل هستم، بازیکنان ما به خوبی نفت را کنترل کردند. در ضربات ایستگاهی هم ما بازیکنان خلاقی داشتیم که قبلا هنر خود را ثابت کرده‌اند.


30 تا 40 درصد در نوع بازی پیشرفت داشتیم


بازیکنان ما خیلی خوب تلاش می‌کنند. ما سخت‌ترین نوع فوتبال را انتخاب کرده‌ایم می‌توانیم یک جا باشیم و توپ بلند ارسال کنیم اما سخت‌ترین نوع را انتخاب کرده‌ایم. امروز بازی ما 30-40 درصد پیشرفت داشت و اینها را به فال نیک می‌گیریم. این شرایط را باید برای ارتقای روحی و روانی بازیکنان برای بازی با سپیدرود نگه داریم.


توضیح درباره حمل توپ های خالقی‌فر


حمل توپ های خالقی فر50-50 است. یک مقدار خصلت خودش است و گاهی هم ما خواستیم و تغییر استراتژی دادیم. خالقی‌فر دفاع آنها را پشت سر گذاشت و این تغییر استراتژی جواب داد.


ضربه شدیدی به دنده علوان زاده خورد


ادامه کار به صورت 10 نفره امکان نداشت. با وجود اینکه دقیقه 88 بود ما مجبور شدیم او را به خاطر ضربه‌ای که به دنده‌اش خورده بود تعویض کنیم. احسان خیلی تحت فشار بود. 2 بازی تدارکاتی از او استفاده کرده بودیم که خوب جواب داد اما بدنش تحت فشار بوده و خالی کرده است. او می‌تواند خیلی به ما کمک کند.


زندگی نیاز به صبر دارد


زندگی صبر می‌خواهد. اگر درست قدم برداریم می‌توانیم در سالهای آینده به خوبی استفاده لازم را ببریم. این در تیم ما اتفاق می‌افتد و بچه‌ها این قابلیت را دارند که باید از آن دفاع کنیم. تغییر استراتژی در طول بازی کار سختی است که ما انجام دادیم.


سیدی هیجان و کودک درون زنده ای دارد!


بازگشت همه به سوی خداست! سیدی ازبازیکنان شگفتی‌ساز ماست و او هیجان و کودک درون زنده‌ای دارد. اولین روز گفت 3 وعده تمرین می‌کند. ما در نخستین بازی به او 15 دقیقه بازی دادیم. او گفت آماده است اما در جریان دیدار با شهرداری مصدوم شد.


علوان زاده انرژی اش را گذاشت


حالا مصدومیت سیدی برطرف شده و او از بازی بعد به تیم ما اضافه می‌شود. سیدی در حمله و دفاع می‌تواند به خوبی به ما کمک کند چون بازیکن چند پسته است. بچه‌ها دیر به ما اضافه شدند و ما خیلی زحمت کشیدیم. اگر در همان ابتدای نقل و انتقالات بازیکنان را جذب می‌کردیم این به ما کمک می‌کرد. علوان‌زاده آنچه در ذهن‌ها بود تا آنچه در زمین نشان داد زمین تا آسمان فرق داشت. او انرژی‌اش را گذاشت و مثمرثمر بازی کرد.

دیدگاه‌ها