کد خبر : 1590635 | 21 بهمن 1397 ساعت 18:39 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

کنعانی زادگان : گل را به نام زنده روح ثبت کنید

مدافع ملی پوش ماشین سازی معتقد است در گل به ثمر رسیده توپ با موهای سرش برخورده است اما می گوید گل را به نام احمد زنده روح ثبت کنید.

کنعانی زادگان : گل را به نام زنده روح ثبت کنید

 به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز پس از برد مقابل  استقلال خوزستان  توانست در تبریز با یک گل از سد  صنعت نفت آبادان بگذرد . تک گل این دیدار روی ارسال احمد زنده روح به دست آمد که کنعانی  هم اثری کوچک روی آن داشت  اما در نهایت گل به نام زنده روح به ثبت رسید .


 کنعانی بعد از این پیروزی گفت:« بازی خوبی بود و ما مزد بدنسازی خوبمان در طی 50 روز تعطیلی را گرفتیم . با اینکه من در تمرینات تیم نبودم و در اردوی تیم ملی به سر می بردم اما آن جا توانستم بازی کنم و خودم را در شرایط بازی نگه دارم.


وی در ادامه افزود:« خدا را شکر که توانستم روی گل تاثیرم را بگذارم ولی  زحمت همه بچه ها بود و امیدوارم که بتوانیم همین روند را به همین شکل ادامه دهیم و جزو 6 تا تیم اول جدول باشیم .»


 وی درباره زننده  گل به ثمر رسیده نیز گفت:« احمد زنده روح گناه دارد( با خنده)  به نام احمد ثبت کنید ولی خب  احمد  سانترش بسیار خوب بود و من دقیقا نمی دانم ولی  به موهایم سابید ولی به هر حال فرقی نمی کند چه کسی بزند . بگذارید  به نام احمد ثبت شود. من تا به حال 7   گل در لیگ به ثمر رساندم .»


کنعانی در خصوص شرایط تیم ملی و اتفاقاتی  که درتیم افتاد گفت: ما بازی ها را خوب شروع کردیم.  این تیم ایران باید اول می شد خب ما هم  قدرتمان را در 5 بازی اول نشان دادیم  اما در بازی با ژاپن  یک اتفاق بود  که آن صحنه به وجود آمد  اما گل  هایی که دریافت کردیم زنجیروار تقصیر همه بود .و وقتی تیم می برد می گوییم همه بردند و به همین ترتیب هم اگر تیم ببازد همه باخته ایم و درست نیست یک نفر را همیشه مقصر بدانیم .


او در خاتمه هم تصرح کرد:« امیدوارم مربی بعدی  که می آید  بتواند همین روند آقای کی روش را ادامه بدهد که توانسته فوتبال ایران را به همه دنیا بشناساند . انشاءلله بتوانیم در جام جهانی با مربی جدیدمان هر کسی که باشد  نتیجه بگیریم.»

 

دیدگاه‌ها