کد خبر : 1590647 | 21 بهمن 1397 ساعت 19:21 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

نعمتی: آمدیم در همان نیمه اول کار را تمام کنیم

موقعیت ها را نزدیم کار ما در نیمه دوم سخت شد

مدافع میانی پدیده که در دیدار امروز با تغییر پست به میدان رفت می گوید: هم سال گذشته و هم امسال در دفاع چپ به میدان رفتم. امروز هم با تشخیص آقایحیی در این پست به میدان رفتم.

موقعیت ها را نزدیم کار ما در نیمه دوم سخت شد

به گزارش "ورزش سه"، علی نعمتی پس از پایان دیدار تیم های پدیده و استقلال خوزستان درباره بازی گفت: همانطور که پیش بینی می کردیم بازی سخت و درگیرانه بود. ما سعی کردیم در همان نیمه اول گلزنی کنیم و با حملاتی که روی دروازه حریف داشتیم موفق شدیم به عنوان تیم برتر نیمه را به پایان برسانیم. ما چند موقعیت خوب داشتیم اما نتوانستیم استفاده کنیم و همین موضوع باعث شد تا در نیمه دوم کار سخت تری داشته باشیم.


مدافع پدیده ادامه داد: آنها در نیمه دوم برای جبران گل خورده به میدان آمدند البته ما هم در نیمه دوم می توانستیم باز هم به دروازه حریف برسیم که این اتفاق نیفتاد بهرحال توانستیم به سه امتیاز این بازی دست پیدا کنیم و باید گفت به دست آوردن کل امتیازات این بازی ها برای ما مهم است چرا که بازی برابر استقلال خوزستان هم به مانند دیگر بازی های لیگ برتری برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


نعمتی درباره تغییر پست خود در بازی امروز گفت: هم سال گذشته و هم امسال در چند بازی توانستم در دفاع چپ به میدان رفتم. در این بازی هم آقا یحیی تشخیص دادند در دفاع چپ به میدان بروم و فکر می کنم بد هم کار نکردم. از آقایحیی و کادر فنی ممنونم امیدوارم جواب اعتماد آنها را بدهم.


او در پایان درباره شرایط این روزهای تیم گفت: از آقای حمیداوی ممنونیم که به میانه میدان آمدند و تیم را خریداری کردند. حس می کنیم که شرایط تیم روز به روز بهتر می شود. از همه هواداران مان را هم تشکر می کنیم که دست از حمایت ما نکشیدند. امیدوارم بتوانیم با نتایج خوبی که به دست می آوردیم  همه آنها را خوشحال کنیم.

 

دیدگاه‌ها