کد خبر : 1590671 | 21 بهمن 1397 ساعت 20:05 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

لیکنز برای بازی بزرگ گرم کرد

توقف ستاره‌های تراکتور در سرزمین تیلر!

3 امتیازی که خیلی از هواداران تراکتورسازی روی آن حساب کرده بودند، در اولین حضور مجید جلالی روی نیمکت ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر از کف جورج لیکنز و ستاره های نامدار پرید!

توقف ستاره‌های تراکتور در سرزمین تیلر!

به گزارش "ورزش‌سه"، امروز در قائمشهر اثبات شد که  خرید ستاره های گرانقیمت، جذب مربی بزرگ ، داشتن هواپیمای اختصاصی و امکانات خوب سخت افزاری مسائلی است که رسیدن به موفقیت را در فوتبال سهل می کند اما دلیل بر کسب پیروزی نیست. تراکتورسازی نمونه ای برای این موضوع محسوب می شود؛ تیمی که در تعطیلات نیم فصل با حمایت مدیران خودو در راس آن محمدرضا زنوزی به عنوان مالک تقویت خوبی شد ، امروز در قائمشهر برد را با تساوی عوض کرد تا در روزی که پرسپولیس شکست خورد و استقلال هم بازی اش به تعویق افتاده بود، فرصت استثنایی برای نزدیک شدن به صدرجدول را از دست بدهد.


سرخ های فوتبال تبریز در نیم فصل با حفظ ستاره های کلیدی خود و جذب چند بازیکن مطرح تیم شان را به پرستاره ترین تیم لیگ برتر تبدیل کردند. حالا شاید بتوان گفت تراکتورسازی در هر پست حداقل دو بازیکن و حداکثر 5 بازیکن سرشناس در اختیار دارد که می توانند در هر لحظه با رفتن به زمین مسابقه شرایط را تغییر دهند.


از این گذشته تراکتوری ها در نیم فصل با جدایی محمد تقوی سرمربی نامدار بلژیکی یعنی جورج لیکنز به خدمت گرفتند و با استفاده از امکانات سخت افزاری خوب هواداران این تیم بیشتر از همیشه امیدوار به قهرمانی شده‌اند. تراکتور هفته گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان استارت خوبی در نیم فصل دوم داشت و امیدوار بود در بازی با نساجی نیز دومین پیروزی متوالی به دست بیاید که این مهم حاصل نشد.

 

1380796


تراکتور امروز بازی با نساجی را خوب شروع کرد و با چند حمله به سمت دروازه نساجی به گل هم رسید اما در ادامه مجید جلالی با تغییراتی که در ترکیب تیمش ایجاد کرد، ورق را برگرداند و شرایط را تغییر داد. تراکتورسازی که ستاره هایی مثل یوکیا سوگیتا، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، آنتونی استوکس، مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی فر، اکبر ایمانی و... را در ترکیب و بازیکنانی مثل ساسان انصاری، احسان پهلوان و ... را روی نیمکت داشت، می توانست برد مقابل نساجی را حفظ کند اما در اواسط نیمه دوم گل تساوی را دریافت کرد تا شرایط برایش سخت شود.


اگرچه بازی کردن در ورزشگاه وطنی قائمشهر با آن جو وحشتناک ودر میان حمایت های بی نظیر هواداران نساجی کار دشواری است، اما انتظار می رفت تراکتورسازی برای رسیدن به پیروزی راه بهتری را مورد استفاده قرار بدهد.

 

1380798

 

1380797

 

این خوشحالی اگرچه مجید جلالی را در نساجی بدون باخت نگه داشت اما در برهه حساس فصل دو امتیاز حساس را از تراکتور گرفت.


تراکتور امروز اگر با برد زمین را ترک می کرد، 32 امتیازی می شد و فاصله اش با صدرجدول به 3 امتیاز تقلیل پیدا می کرد اما این اتفاق نیفتادو تیم جورج لیکنز با 30 امتیاز باید امیدوارانه به آینده بنگرد. به عبارت بهتر تراکتور که در زمین های کشاورزی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، امروز در سر زمین تیلرها زمین گیر شد و نتوانست به نتیجه دلخواه دست یابد.


هرچه هست پرستاره ترین تیم لیگ برتر چاره ای جز فراموشی اتفاقات بازی امروز ندارد. آنها روز جمعه مسابقه ای فوق العاده حساس مقابل استقلال تهران در ورزشگاه خانگی دارند. بازی ای که قطعا سکوهای ورزشگاه یادگار امام تبریز در آن پر می شوند و می تواند روز سختی برای شاگردان وینفرد شفر باشد.


قطعا تا آن زمان لیکنز هم شناخت بسیار بهتری از بازیکنان تراکتورسازی به دست آورده و می تواند با برد در آن مسابقه نه تنها یک رقیب مستقیم برای قهرمانی را از پیش رو بردارد که مقابل چشمان ده ها هزار هوادار تراکتور یک روز استثنایی را برای آنها رقم بزند. از آنجایی که برد مقابل تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس برای هواداران تراکتورسازی اهمیت زیادی دارد، بی تردید لیکنز برای مسابقه حساس روز جمعه تدابیر ویژه ای خواهد داشت و تیمش را طوری به زمین می فرستد که بتواند دومین برد را با تیم جدید جشن بگیرد و در جدول نیز برای ماندن در کورس قهرمانی شرایط خوبی پیدا کند.

 

دیدگاه‌ها