کد خبر : 1590703 | 21 بهمن 1397 ساعت 21:29 | 41.9K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار خطیبی بابت اشتباهات داوری علیه تراکتور

رسول خطیبی ملی پوش و سرمربی سابق تراکتورسازی تبریز از شرایط داوری دیدار امروز تراکتور به شدت گلایه کرد.

هشدار خطیبی بابت اشتباهات داوری علیه تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی سرمربی سابق تمامی تیم های تبریزی در مورد تساوی تراکتورسازان مقابل نساجی به خبرنگار ورزش سه در تبریز گفت: یک امتیاز خارج از خانه برای تیم ها خوب است ولی تراکتور می توانست این بازی را ببرد و لیاقت 3 امتیاز بازی را داشت ولی اشتباهاتی که همیشه مهر سهوی به آن خورده است بردها و امتیازات تراکتور را به باد می دهد.

 

خطیبی که به شدت از داوری این دیدار شاکی بود ادامه داد: معلوم نیست داور بازی بر چه معیاری خطای روی ساسان انصاری را پنالتی تشخیص نداد و باید چکار میکردند  که پنالتی می شد و اگر هم آوانتاز داده باشد در چنین شرایطی آوانتاز دادن اشتباه است و اگر گل نشود باید پنالتی گرفته شود.

 

فوروارد سال های گذشته تیم ملی در مورد صحنه مشکوک به پنالتی توضیح داد: من خودم فوروارد بودم و دقیقا شرایط ساسان را تجسم می کنم و زمانی که در چنین شرایطی خطای پنالتی گرفته نمی شود دیگر تمرکز بازیکن از دست میرود و حتی بازیکن دیگر نیز تمرکز کافی برای باز کردن دروازه را ندارند و در همان صحنه دیدید که در برگشت توپ دوباره به ساسان رسید و او هنوز نتوانسته بود از شوک پنالتی گرفته نشده خارج شود.

 

خطیبی ادامه داد: تراکتور در سال های گذشته با یک امتیاز اختلاف قهرمانی را از دست داده است و الان این امتیازات به راحتی و با اشتباهات داوری از دست می رود و در انتها تاثیر گذار خواهد شد و متاسفانه هیچ برخوردی با داوران پر اشتباه تیم شود تا این اشتباهات عادی شود. امسال تراکتور با بستن چنین تیم مقتدری و با بازیکنان حرفه ای سطح کیفی لیگ را بالا برده است ولی متاسفانه اشتباهات داوری تمامی زحمات یکساله را برباد می دهد.

 

خطیبی در انتهای صحبت های خود گفت: هفته آینده تراکتور میزبان استقلال تهران است و از همین امروز کمیته داوران و فدراسیون به فکر داوری این دیدار باشند تا خدای ناکرده یک اشتباه سهوی دیگر باعث اتفاقات ناگواری را نشود.

 

دیدگاه‌ها