کد خبر : 1590732 | 22 بهمن 1397 ساعت 00:22 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: دیبالا برای توازن تیم، در ترکیب نبود

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، پس از پیروزی 3-0 مقابل ساسولو، از وویژک شزنی به دلیل عملکرد خوبش تقدیر کرد و دلیل نیمکت نشینی پائولو دیبالا را هم توضیح داد.

آلگری: دیبالا برای توازن تیم، در ترکیب نبود

به گزارش "ورزش سه"، یووه در این دیدار شروع چندان خوبی نداشت اما در نهایت با گل های سامی خدیرا، کریس رونالدو و امره جان موفق شد در این دیدار به پیروزی برسد.

آلگری در پایان بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" ساسولو خیلی توپ را در زمین خوب به گردش درآورد و بیش از سایر تیم های سری آ، توپ را در اختیار داشت.

ما بازی را با یک پاس اشتباه آغاز کردیم و شزنی یک واکنش استثنایی داشت که می توانست به راحتی یک پنالتی باشد. ما سرانجام بازی خودمان را شروع کردیم و فدریکو برناردسکی را مامور مهار استفانو سنسی کردیم تا کانال های پاسکاری آنها را قطع کند."

 

1380866

 

دیبالا در این دیدار در 7 دقیقه پایانی به میدان رفت و آلگری در مورد او گفت:" من تیم را به دلیل اینکه گلی دریافت نکرد، مسئله ای که خیلی مهم است،  تحسین می کنم. ما در فرم خوبی هستیم. رونالدو و دیبالا مطمئنا می توانند در کنار هم بازی کنند و بازی خواهند کرد اما نیاز داریم که همه سخت کار کنند تا توازن تیم حفظ شود. همه اینها به این بستگی دارد که مقابل چه تیمی بازی کنید.

اگر حریف خیلی بسته بازی کند، باید توپ را در اطراف به گردش دربیاورید. اگر فضایی باقی بگذارند، باید توپ را بین خطوط بفرستید. ساسولو خط میانی قدرتمندی دارد؛ بنابراین من به این شکل توازن تیم را حفظ کردم."

دیدگاه‌ها