کد خبر : 1590780 | 22 بهمن 1397 ساعت 11:56 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

گروسیان و مقاومتی که بالاخره شکست

دروازه بان تیم استقلال خوزستان در دیدار مقابل پدیده یک بار تسلیم شد، که همین یک بار برای ثبت جدیدترین شکست آبی ها کافی بود.

به گزارش ورزش سه، در نخستین روز از برگزاری هفته هفدهم لیگ برتر، تیم مدعی پدیده به مصاف نزدیک ترین تیم لیگ به سقوط رفت. این دیدار برای شاگردان گل محمدی خیلی شبیه به وضعیت جدول لیگ نبود و مشهدی ها به سختی هر چه تمام تر از سد حریف انتهای جدولی خود گذشتند.

 

در روزهای نه چندان خوبی که استقلال خوزستان پشت سر می گذارد، یکی از مهره های مهم و کلیدی این تیم، فرزین گروسیان است. دروازه بان پرتلاش تیم استقلال که در این فصل بارها مانع از گل خوردن تیمش شده و حتی امتیازاتی را هم با سیوهای خود برای تیم آبی پوش اهواز به دست آورده، دیروز هم مقاومت نسبتا خوبی برابر یکی از مدعیان قهرمانی لیگ داشت. این دروازه بان دیروز مقابل مربی سابق خود قرار گرفته بود. گروسیان و گل محمدی در تراکتورسازی با هم کار کرده بودند و اتفاقا یحیی در دوره پرنوسان تراکتور، از این گلر حمایت زیادی کرده بود.

 

مقاومت گروسیان در برابر تیم یحیی تنها یک بار شکست و او فقط یک مرتبه مقابل مهاجمان خطرناک پدیده تسلیم شد. اما همین یک بار کافی بود تا استقلال خوزستان باز هم یک شکست حداقلی را در کارنامه خود ببیند و یک گام دیگر به سقوط تلخ به دسته پایین تر نزدیک شود.

 

1381021

دیدگاه‌ها