کد خبر : 1590789 | 22 بهمن 1397 ساعت 12:41 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت مورینیو به شبکه RT برای چمپیونزلیگ

ژوزه مورینیو که در جام جهانی به عنوان کارشناس شبکه تلویزیونی RT روسیه فعالیت می‌کرد بار دیگر برای شرکت در برنامه‌‌ای با موضوع چمپیونزلیگ به این شبکه تلویزیونی بازگشت.

بازگشت مورینیو به شبکه RT برای چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو، سرمربی سابق منچستریونایتد که در جام جهانی 2018 روسیه به عنوان کارشناس شبکه تلویزیونی RT روسیه فعالیت کرده و یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی مربوط به جام جهانی را اجرا کرده بود بار دیگر برای اجرای برنامه‌ای با موضوع لیگ قهرمانان اروپا به این شبکه بازگشته است.

 

1381034

 

درحالیکه دنیای فوتبال مشغول گمانه‌زنی درباره آینده ژوزه مورینیو است، شبکه RT اعلام کرد آقای خاص با برنامه‌ای جدید با عنوان "روی خط با ژوزه مورینیو" که از روز 7 مارس آغاز شده و هر چهار شب یکبار پخش خواهد شد، به ما پیوسته و از طریق شبکه تلویزیونی ما مهمان بینندگان خواهد شد.

 

شبکه RT اعلام کرد این برنامه بعد از دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آغاز شده و مورینیو تا روز فینال تورنمنت که اول ژوئن در شهر مادرید برگزار خواهد شد در این برنامه حضور خواهد داشت.

 

1381033

 

مورینیو در تبلیغ این برنامه که از شبکه RT پخش شد رو به دوربین گفت:" من در RT راجع به فوتبال حرف خواهم زد. مگر انتظار داشتید کار دیگری بکنم؟".

 

 

دیدگاه‌ها