کد خبر : 1590794 | 22 بهمن 1397 ساعت 12:50 | 38.1K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباهی که سرنوشت کریمی را تغییر داد (عکس)

شاید اگر اشتباه گلر سپیدرود نبود آن شکست تلخ و سنگین برابر سپاهان رقم نمی‌خورد و شاگردان علی کریمی می‌توانستند مقاومت بیشتری نشان دهند.

به گزارش “ورزش سه” مقاومت ۴۵ دقیقه‌ای سپیدرودی‌ها این امید را در دل هوادارنشان زنده کرد که بتوانند با دشت یک امتیاز شیرین از نصف جهان به بقا در لیگ برتر امیدوار باشند.


همه چیز هم طبق روال و برنامه پیش می‌رفت؛ حملات سپاهان روی هوا خنثی می‌شد و روی زمین هم به علت تعدد بازیکنان حریف تمام راه‌ها بسته شده بود. تا اینکه در دقیقه ۴۷ مسابقه اشتباه کوروش ملکی تمام زحمات و آرزوهای جادوگر و تیمش را نقش برآب کرد. 


سانتری به داخل محوطه جریمه انجام شد و ملکی برای در اختیار گرفتن آن بیرون آمد. موقعیتی بسیار ساده که هیچ خطری نداشت. اما با اشتباه این گلر توپ از دستان او در رفت و علی قربانی دروازه خالی سپیدرود را باز کرد تا طلسم گلزنی‌ آن‌‌ها بشکند. 


بعد از این گل بازیکنان سرخپوش زمین برای جبران نتیجه از هم بازتر شدند و در صدد حمله به سپاهان بودند. اما باز هم بازیکنان قلعه‌نویی با اتکا به تجربه و کیفیت خود روند بازی را در دست گرفتند و توانستند گل‌های دوم و سوم را به ثمر رسانده و به صدر جدول مسابقات برسند. سپیدرود هم با ۱۱ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد و روز به روز بیشتر به سقوط نزدیک می‌شود.

 

1381052

 

1381053

دیدگاه‌ها