کد خبر : 1590863 | 22 بهمن 1397 ساعت 16:43 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

راکیتیچ: توجهی به رئال و اتلتیکو نداریم

بارسلونا شب گذشته در زمین بیلبائو با تساوی بدون گل متوقف شد تا رئال به شش امتیازی این تیم برسد.

راکیتیچ: توجهی به رئال و اتلتیکو نداریم

به گزارش "ورزش سه"، بارسا که می دانست رئال با پیروزی بر اتلتیکو نزدیک تر از همیشه به صدر شده است، نیاز به پیروزی داشت تا فاصله را به هشت برگرداند اما در نهایت به تساوی بدون گل دست یافت. بسیاری معتقدند که آبی اناری ها در این بازی دو امتیاز از دست دادند و تساوی حکم شکست را داشت ولی راکیتیچ، ستاره کروات بارسا با این عقیده موافق نیست.

 

 

1353954

 

 

او به خبرنگاران گفت:« بازی در زمین اتلتیک، همیشه سخت است. اینجا به شما فضای کافی نمی دهند و دیگر عادت کرده ایم که در سن مامس شاهد یک بازی درگیرانه باشیم.

معتقدم از این بازی یک امتیاز گرفتیم نه اینکه دو امتیاز از دست دادیم. باید مثبت فکر کرد. هیچ اتفاق خاصی نیفتاده و همچنان صدرنشین هستیم. با تمام احترام برای رئال و اتلتیکو، معتقدم که فصل خوبی را پشت سر می گذاریم و به رقبا توجهی نداریم. تمام تمرکز روی خودمان و بازی های پیش رو است. همچنان صدرنشین باقی خواهیم ماند.»

 

راکیتیچ افزود:« متاسفانه در زدن ضربات نهایی بی دقت بودیم. در زمین فقط یک تیم فوتبال بازی می کرد و حاکم مطلق میدان بودیم. حالا یک هفته فرصت برای استراحت و تجدید قوا داریم و دوباره به مسیر پیروزی باز خواهیم گشت.»

 

دیدگاه‌ها