کد خبر : 1590880 | 22 بهمن 1397 ساعت 18:23 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

یحیی سکوت نکرد... و بُرد! (عکس)

سرمربی آرام و بی حاشیه پدیده، پس از اعتراض های مکررش در نیم فصل اول نسبت به وضعیت مالی و مالکیتی تیم تحت هدایتش، حالا با واگذاری تیم به شهر خودرو، با قدرت به کارش ادامه می دهد.

به گزارش "ورزش سه"، باوجود نمایش های درخشان، پس از تغییر مالکیت در تیم پدیده و شکست برابر سرخپوشان پایتخت، خیلی ها از ادامه بالانشینی تنها نماینده شرق کشور قطع امید کردند اما گل محمدی با تزریق آرامش ذاتی خود به بدنه تیم، با برتری مقابل قعرنشین جدول رده بندی، پدیده شهر خودرو را از حاشیه ها دور و در کورس قهرمانی نگه داشت.


سرمربی پدیده که در دقایق پایانی بازی مقابل رقیب خوزستانی بخاطر تحت فشار قرار گرفتن تیمش و دلهره بابت عدم نتیجه گیری در ۴ بازی متوالی لیگ (با احتساب بازی های دور رفت) استرس زیادی را متحمل شده بود تا جایی که عصبانیتش در صحنه خطای قاسمی نژاد منجر به اخراجش از کنار زمین شد اما در نهایت به هرشکلی توانست ۳ امتیاز خانگی مقابل رقیب سرسخت جنوبی را به چنگ آورد تا نشان دهد به همراه شاگردانش، قصد کوتاه آمدن از رویاپردازی هایشان را ندارند و می خواهند به عملکرد عالی خود در نیم فصل اول ادامه دهند.


شاگردان یحیی گل محمدی با این برتری خفیف به دهمین پیروزی فصل دست پیدا کردند تا اینگونه هم روحیه خود را بازیابی کنند و هم با کسب این پیروزی ۳۴ امتیازی شدند و در جایگاه سوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفتند.


باید منتظر ماند و دید تنها بالانشین لیگ که برخلاف همتایان خود تیمی پرستاره‌ای نیست در پایان فصل با گل محمدی به چه جایگاهی در جدول رده بندی تکیه خواهد زد.

 

1381165

 

1381164

 

عکس ها:احمد هادی

دیدگاه‌ها