کد خبر : 1590886 | 22 بهمن 1397 ساعت 18:37 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: PSG قطعا غیبت نیمار و کاوانی را حس می‌کند

اوله گونار سولسشر، سرمربی جوان منچستریونایتد، امیدوار است تیمش با اعتماد به نفس برابر پاری سن ژرمن حاضر شود.

سولسشر: PSG قطعا غیبت نیمار و کاوانی را حس می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، ستاره هایی چون نیمار و ادینسون کاوانی در دیدار فردا شب برابر منچستر یونایتد غایب خواهند بود اما سولسشر معتقد است این اتفاق باعث غیرقابل پیش بینی تر شدن حریف فرانسوی شده است.

 

1381181

 

دیدار برابر پاری سن ژرمن:" گرچه قرار است ما در چند بازی بعدی مقابل چند تیم بزرگ بازی کنیم، اما ما فقط در مورد دیدار بعدی خود متمرکز هستیم. نگاه ما خیلی به دور دست نخواهد بود زیرا اینگونه تمرکز تیمی از دست خواهد رفت.

 

هم بازیکنان منچستر یونایتد و هم هواداران مشتاق دیدار مقابل پاری سن ژرمن هستند زیرا این شب های لیگ قهرمانان خاص هستند و من از بازیکنانم می خواهم با اعتماد به نفس در دیدار فردا شب در میدان حاضر شوند.

 

سبک آمادگی ما برای دیدار مقابل پاری سن ژرمن به شکلی خواهد بود که بهترین موقعیت را برای کسب موفقیت در اختیار خودمان قرار دهیم. ما سعی می کنیم حتی در بازی های بزرگ نیز با اعتماد به نفس بوده و همانند یک تیم در میدان حاضر شویم."

 

1377204

 

مصدومان پاری سن ژرمن: "هر تیمی که چند بازیکن بزرگ خود مانند ادینسون کاوانی و نیمار را در اختیار نداشته باشد اثر آن را احساس خواهند کرد، اما این اتفاق فرصت بازی کردن را برای دیگران به ارمغان می آورد. چنین اتفاقی شرایط حریف را غیر قابل پیش بینی تر می کند، اما ما حدس می زنیم که چطور آنها آماده این بازی می شوند."

 

تفاوت شرایط PSG در لیگ یک و لیگ قهرمانان: "این مقایسه بسیار دشوار است زیرا زمانی که پاری سن ژرمن در لیگ به میدان می رود شانس پیروزی این تیم بالاست بنابراین شاید رویکرد این تیم در لیگ قهرمانان متفاوت باشد."

دیدگاه‌ها