کد خبر : 1590888 | 22 بهمن 1397 ساعت 18:52 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

لوران بلان در مصاحبه با تایمز

این بزرگترین مشکل PSG در لیگ قهرمانان است

سرمربی سابق پی اس جی عدم وجود رقبای جدی در لیگ فرانسه را بزرگترین مشکل این تیم در لیگ قهرمانان می داند.

این بزرگترین مشکل PSG در لیگ قهرمانان است

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در اولدترافورد، پی اس جی از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بازی رفت خود را برابر منچستریونایتد برگزار خواهد کرد. پاریسی ها هرگز از یک چهارم فراتر نرفته اند و دو سال متوالی در یک هشتم نهایی، پشت سد بارسا و رئال مانده اند.

اکنون باید دید پی اس جی امسال با هدایت توخل موفق به رسیدن به مراحل نهایی جام خواهد شد یا خیر.

 

 

1381191

 

 

لوران بلان نیز در مقطعی که سرمربی پی اس جی بود، نتوانست این تیم را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برساند.

او در مورد مشکل بزرگ پاری سن ژرمن در چمپیونزلیگ گفت:« هر سال به این فکر می کنیم که امسال دیگر نوبت درخشش پی اس جی در لیگ قهرمانان است اما تیم های بزرگ دیگر اروپایی نیز تفکری مشابه دارند و با تقویت خود، رسیدن به مراحل نهایی لیگ قهرمانان را هدف قرار می دهند.

پی اس جی برای شکست این تیم ها باید 100 درصد آماده باشد ولی هرگز این اتفاق نیفتاده است. مشکل بزرگ در لیگ فرانسه است. آنها هر هفته و در تمام بازی ها 70 درصد مالکیت توپ و میدان را در اختیار دارند و این باعث می شود تا بازی بدون در اختیار داشتن توپ برای شان غریبه باشد. در لیگ قهرمانان شرایط کاملا فرق می کند.

آنها در لیگ فرانسه نیاز به تلاش و دوندگی جدی در 5 دقیقه پایانی ندارند. هیچ رقیب جدی برای پی اس جی در لوشامپیونا نیست؛ در حالی که برای موفقیت در لیگ قهرمانان، پی اس جی نیاز به رقابتی جدی تر دارد.»

 

بلان ادامه داد:« از ماه فوریه تقریبا قهرمانی پی اس جی در لیگ قطعی می شود و به همین دلیل مربی به خیلی از ستاره های تیم استراحت می دهد. من موافق این کار نیستم. حتی اگر بازی کردن ستاره ها، ریسک مصدومیت را به همراه باشد؛ اما من ترجیح می دهم برای آماده تر شدن آنها پیش از شروع دور حذفی لیگ قهرمانان، همچنان در شرایط بازی قرار داشته باشند.»

 

دیدگاه‌ها