کد خبر : 1590894 | 22 بهمن 1397 ساعت 19:15 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

مشهدی ها به برزای امیدوارند (عکس)

بازیکن با استعداد جنوبی که سابقه حضور در استقلال تهران و کاپیتانی تیم امید ایران را در کارنامه دارد بازهم به عنوان بازیکن جانشین دقایقی را برای پدیده به میدان رفت.

به گزارش "ورزش سه"، شاید خود بهنام برزای هم فکرش را نمی کرد که با ورودش به زمین در اولین دیدار خانگی پدیده در نیم فصل دوم، توسط مشهدی های حاضر در استادیوم امام رضا به شدت مورد تشویق قرار گیرد.


تشویق هایی که علاوه بر روحیه دادن به بازیکن تازه وارد، نشان داد خرید تازه پدیده مورد حمایت فوتبالدوستان مشهدی است چرا که آنها برای رسیدن به موفقیت و کسب جایگاه مناسب در پایان فصل، روی این بازیکن حساب ویژه ای باز کرده اند و امیدوارند برزای در پدیده خوش بدرخشد.

 

1381211

 


شاید هم به خاطر سرعت و تکنیک بالای این بازیکن، مشهدی ها او را جانشین خلعتبری در پدیده می دانند و امیدوارند این بازیکن جای خلعت را برای پدیده پر کند. مقایسه ای که کار برزای را سخت خواهد کرد چرا که نمایش و نقش خلعتبری در پدیده پررنگ و موثر بود.


بهنام برزای که امروز تولد ۲۶ سالگی خود را جشن می گیرد اگر بتواند پرتلاش ظاهر شود و توقع گل محمدی را برآورده کند قطعا به ترکیب اصلی راه پیدا خواهد کرد و آنوقت است که می تواند استعدادش را بیش از پیش به نمایش بگذارد.

 

1381212


عکس ها :احمد هادی

دیدگاه‌ها