کد خبر : 1590965 | 23 بهمن 1397 ساعت 09:44 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

منچستریونایتد باید خانه بهترین استعدادهای جوان باشد

ریو فردیناند‌، اسطوره منچستریونایتد، با انتقاد از مدیران این باشگاه به دلیل کم‌کاری در فرصت نقل و انتقالات ژانویه می‌گوید یونایتد باید تابستان آینده برای جذب بهترین فوتبالیست‌های جوان دنیا اقدام کند.

منچستریونایتد باید خانه بهترین استعدادهای جوان باشد

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه منچستریونایتد در فرصت نقل و انتقالات ماه ژانویه تصمیم گرفتند از جذب بازیکن جدید صرف نظر کنند ولی ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، با انتقاد از این تصمیم مدیران باشگاه می‌گوید یونایتد به بازیکنان جدید نیاز دارد و باید در فرصت نقل و انتقالات تابستانی برای جذب بهترین فوتبالیست‌های جوان دنیا تلاش کند.

 

فردیناند در این باره گفت:" کاری که منچستریونایتد باید انجام دهد جذب بهترین استعدادهای جوان است، چه از گوشه و کنار اروپا و چه از سراسر دنیا. همان کاری که ما قبلا انجام می‌دادیم".

 

1376415

 

فردیناند در بخش دیگری از صحبت‌هایش به اشتباهات گذشته یونایتد در بازار نقل و انتقالات اشاره کرده و به طور مشخص به فرد اشاره می‌کند. ستاره برزیلی که تابستان گذشته با پرداخت 53 میلیون پوند به یونایتد منتقل شد ولی نتوانست آنطور که از او انتظار می‌رفت برای یونایتد موثر باشد.

 

فردیناند در بخش پایانی گفتگوی خود با BT از اوله گنار سولسشر، همبازی سابقش، تمجید کرد و گفت سولسشر از زمان بدست گرفتن سکان هدایت یونایتد، به اوضاع شیاطین سرخ سر و سامان داده است.

 

دیدگاه‌ها