کد خبر : 1591012 | 23 بهمن 1397 ساعت 12:09 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

انتخابات فدراسیون بهار ۹۸ برگزار می‌شود

تکذیب سناریوی پوتین-مدودف در والیبال!

معاون وزارت ورزش اعلام کرد احتمالا انتخابات فدراسیون والیبال بهار سال ۹۸ برگزار می شود.

تکذیب سناریوی پوتین-مدودف در والیبال!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که با اعلام محمدرضا داورزنی ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون کشتی هم قبل از پایان سال ۹۷ صورت می گیرد، حالا تنها فدراسیون بلاتکلیفی که با سرپرست اداره می شود، والیبال است.


تداوم حضور افشین داوری در راس فدراسیون والیبال و بی خبری از برگزاری انتخابات باعث شده تا شائبه دخالت وزارت ورزش در امور این فدراسیون به ویژه شخص داورزنی که قبلا حضور طولانی مدت در والیبال را تجربه کرده، به وجود بیاید.


محمدرضا داورزنی، معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در گفت و گو با رادیو تهران به اجرای سناریوی پوتین-مدودف در فدراسیون والیبال واکنش نشان داده است: « اجرای داستان پوتین-مدودوف را تکذیب می کنم. این‌ها تحلیل شخصی افراد است و آنها آزاد هستند، والیبال سال آینده مسابقات کسب سهمیه المپیک را پیش‌رو دارد و برای لیگ جهانی خرداد آماده می‌شود. باید طوری مدیریت کرد تا به برنامه‌های این فدراسیون آسیب نرسد. والیبال باید مسیر موفقیت را ادامه دهد. نه در این رشته بلکه در سایر رشته‌ها این اتفاق باید رخ دهد.سعی می‌کنیم بهار شرایط را برای برگزاری انتخابات فراهم کنیم، اعضای مجمع تشخیص می‌دهند کدام نامزد می‌تواند رئیس شود.»


از سوی دیگر این مقام مسئول اینطور خبر داده که تلاش وزارت ورزش برای برگزاری انتخابات فدراسیون در بهار سال ۹۸ است؛ اگرچه رقابت های حساس سال آینده باعث شده تا فدراسیون درگیر مسائل تیم های ملی باشد.

دیدگاه‌ها