کد خبر : 1591028 | 23 بهمن 1397 ساعت 12:50 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

دنی آلوز: با درس گرفتن از لیورپول، یونایتد را می‌بریم

دنی آلوز، ستاره پاری سن ژرمن می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش با درس گرفتن از اشتباهات‌شان در بازی مقابل لیورپول، امشب در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان، منچستریونایتد را از سر راه برخواهند داشت.

دنی آلوز: با درس گرفتن از لیورپول، یونایتد را می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه پاری سن ژرمن امشب برای انجام بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان به اولدترافورد می‌رود تا با منچستریونایتد دیدار کند، دنی آلوز، ستاره PSG می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش با درس گرفتن از اشتباهات خود در مقابل دیگر تیم لیگ برتری، لیورپول، از سد یونایتد خواهند گذشت.

 

پاری سن ژرمن در مرحله گروهی با لیورپول همگروه بود و در نهایت به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی راه یافت. غول فرانسوی در خانه لیورپول به لطف گل دیرهنگام روبرتو فیرمینو بازی را به قرمزها واگذار کرد اما PSG در خانه خود لیورپول را با اقتدار شکست داد تا به عنوان صدرنشین گروه راهی این مرحله چمپیونزلیگ شود.

 

1381349

 

دنی آلوز در این باره گفت:" ما باید از اشتباهاتی که در مرحله گروهی رقابتها مرتکب شدیم درس بگیریم و آنها را دوباره تکرار نکنیم. در چمپیونزلیگ تعداد بازی‌های هر تیم محدود است و بنابراین جایی برای اشتباه وجود ندارد".

 

آلوز در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" ما باید روی نقاط قوت خودمان سرمایه‌گذاری کنیم چون ما برای چمپیونزلیگ امسال رویاهای زیادی داریم و با جاه‌طلبی وارد رقابتها شده‌ایم".

 

دنی آلوز در ادامه گفت:" باید عملکرد و تمرکز بهتری داشته باشیم و در دوئل‌ها بهتر عمل کنیم. این درسی است که از بازی با لیورپول در آنفیلد گرفتیم. البته بازی با یونایتد به هیچ وجه ساده نیست و آنها پیروزی را به ما هدیه نخواهند داد".

 

آلوز در ادامه اظهاراتش گفت:" ما در آنفیلد خوب نبودیم ولی در بازی برگشت به لیورپولی‌ها نشان دادیم که چه تیم قوی‌ای هستیم. ما وقتی لازم باشد پیروز شویم حتما پیروز می‌شویم. همه دیدند که در نهایت ما بودیم که جلوتر از لیورپول صدرنشین گروه شدیم".

 

 

 

دیدگاه‌ها