کد خبر : 1591080 | 23 بهمن 1397 ساعت 16:45 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

هونتلار: در یک مقطع رئال همه را بیرون ریخت!

کلاس یان هونتلار، مهاجم آژاکس که سابقه حضور در رئال مادرید را در کارنامه اش دارد، مدعی شد که این باشگاه شرایط ویژه ای دارد.

هونتلار: در یک مقطع رئال همه را بیرون ریخت!

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم هلندی چهارشنبه شب در پیراهن آژاکس باید به مصاف تیم سابقش برود و دیدار حساسی برگزار کند. هونتلار یک فصل در رئال مادرید حضور داشت ولی این تیم را ترک کرد و راهی آث میلان شد. حال او از شرایط ویژه رئال صحبت کرد.

 

 

1381387

 

 

او گفت:" رئال یک باشگاه زیبا است. من 10 سال پیش در این تیم حضور داشتم و بخش کوچکی از دوران فوتبالم در این تیم سپری شد. حس و حال؟ بیشتر خاطرات خوب به خاطرم هست. برنابئو ورزشگاه فوق العاده ای است، شاید بهترین ورزشگاهی که در آن بازی کرده ام. اگر به سکوها نگاه کنید، آنها خیلی نزدیک به زمین هستند. انقدر به زمین نزدیکند که می‌توانید حس کنید چشمانشان شما را می‌سوزانند."

 

هونتلار درباره جدایی اش گفت:" در یک مقطع همه باید تیم را ترک می‌کردند، از جمله مربی، مدیر و رئیس ها. آنها برایشان یک میلیون بالاتر یا پایین تر مهم نیست. فوتبال اینگونه است. می‌توانستم چند سال دیگر بمانم ولی برای من وجه ورزشی از همه چیز مهم تر است. در نهایت متوجه شدم که باشگاه مسیر دیگری در پیش گرفتم و من هم تمایلی به ماندن نداشتم."

دیدگاه‌ها